...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

اولین افطار


اولین افطار این ماه عزیز..      منو تو تنها

کاش یه بار بشه این ماه بیوفته تو پاییز..     کاش صدای ربنا بپیچه تو صدای بارونو بوی خاک بپیچه تو سفره ی افطار

چقدر زود گذشت..   چشم به هم بزنیم عید فطرو هم گذروندیم

امروز یه حس بی نظیر دارم

امروز واقعا حس کردم مهمون سفره ی اسمونم..   خدایا تو چقدر مهربونی

خونه ی دلم نا مرتبو الوده بود ولی باز اومدیو بهم سر زدی

انگار دستامو گرفتیو گفتی من دوست دارم..    بهم گفتی با همه ی گناهات تنهات نمیذارم

اشکامو دیدی؟   دیدی منم با التماس بهت گفتم تنهام نذار..    اگه تو نباشی دیگه هیچی ندارم

..

دوست دارم    مراقبو منو همنفس هام باش


نظرات 1 + ارسال نظر
Darya دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:29 http://azjensebaranam.blogsky.com

حلول ماه مبارک رمضان ، بهار قرآن ، ماه عبادتهای عاشقانه

نیایشهای عارفانه و بندگی خالصانه را خدمت شما سروران تبریک عرض میکنم ...

مارا به دعا کاش نسازند فراموش

رندان سحرخیز که صاحب نفسانند...

التماس دعا

"دریا....."

محتاجیم..
ممنون دریا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد