...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

...


انگار خسته ام

ولی باید بنویسم..   باید سبک شم

الان همه جا تاریکه   عاشق این حسم..     اره الان وقتشه

نور لبتاب م مثل نور یه کرم شبتاب تو تاریکی نور میده..    نورش میخوره تو صورتمو چشای خسته ی نیمه بستمو    بسته تر میکنه

باید سری برم تو پوشه ی اهنگای بی نظیییییرم..    دوست دارم همه رو انتخاب کنم بعد رو پخش تصادفی پلی کنم

اونجوری انگار سوپرایزم میکنه

امشب شب ولادته حضرت مهدیه..   دوست داشتم درباره امشب بنویسم

نمیدونم انگار ذهنم جای دیگه هست

میخونه justin timberlake  الان هدفون گنده هه رو گوشمه داره

دارم به این فکر میکنم جای من میون چند میلیارد ادم رو زمین کجاست؟؟      قراره چی بشه

وقتی دارم غرق میشم تو افکارم..    اون لحظه ای که دارم خفه میشم انگار یکی با قایق موتوری میاد دستمو میگیره

میکشتم بالا هو میگه: بیخیال ، این فکرا بخاطر اهنگایی که گوش میدی

منم بهش میگم باشه..     ازون باشه هایی که به مسول اموزش تو دانشگاه میگم

بیخیال..   این دنیای منه   این که همه رو دوست داشته باشم..    این که از نفس کشیدنم لذت ببرم

این که اشکای تنهایی اطرافیانمو پاک کنم..     این که تو تنهاییم خدا بیاد پیشم

انگار اروم شدم

میدونی..    وقتی مینویسم انگار دستامو میگیری

دستای گرمتو اروم میکشی روش تا گرم شه..     انگار میدونی    چقدر دوست دارم 

..

تمام اون چند میلیارد نفر روی زمین ، هر کاری میکنن تا به ارامش برسن

و من شک ندارم که ارامش فقط پیش تویه

..

خدایا منو هم نفسامو پیش خودت نگهدار

دوست دارم



روی عکس بالا کلید کنید اهنگی که امشب گوش کردمه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد