...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

دختر لواشک فروش



تو شهر بازی بودیم. من و هم دانشگاهیام.
یهو یه دختر کوچولوی خوشگل اومد گفت : خانم ... آقا تورو خدا یه لواشک ازم بخر !!!
نگاش کردم...چشماشو دوست داشتم. رو کرد به همکلاسی آقایی که همراه ما بود دوباره گفت...: آقا اگه 4 تا بخری تخفیف هم بهت میدم.
بهش گفتم : اسمت چیه ؟
فاطمه...بخر دیگه !!
کلاس چندمی فاطمه ؟
میرم چهارم...اگه نمی خری برم ؟!!!
می خرم... صبر کن بقیه ی دوستامم بیان...همشو ازت می خریم.
مامان و بابات کجان فاطمه ؟
بابام مرده. مادرمم مریضه. من و داداشم لواشک می فروشیم.
دوستامم رسیدن . همه ازش لواشک خریدن. خیلی خوشحال شده بود.
می خندید....
...

فاطمه می ذاری ازت یه عکس بگیرم ؟؟؟

باشه . فقط 3 تا !!!
اگه 500 تومن بدی مقنعمم بر می دارم !
فاطمه !!!!!!

دیگه این حرفو نزن !!! دیگه به هیچکی اینو نگو فاطمه !!!!!

تو چشام نگاه کرد....کوله پشتیشو برداشت و رفت !!!!

داشتم نگاش می کردم. نه به الانش. به 5 سال دیگش... به 20 سالگیش....
فاطمه ... فاطمه .. فاطمه ...
فاطمه ای که در کنار ما بزرگ می شه و ما ...
فقط نگاه می کنیم ...
نگاه... نگاه.. نگاه....

نظرات 7 + ارسال نظر
زنبق پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:24 http://dooneyebarf.blogsky.com/

درد داشت این پستت درد:(

اوهوم...

هستی پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:33

سلام رضا خوبی چقد دلم واسه حال و هوای وبت تنگ شده بود چقد قشنگ شده خسته نباشی

سلام هستی خانوم
چه عجب ازین ورا
ممنون شما هم خسته نباشید

مهسا جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:25 http://kashkibudi.blogfa.com

پشت چراغ قرمز,

پسرکی با چشمانی معصوم و دستانی کوچک گفت:



چسب زخم نمیخواهید؟پنج تا صد تومن!



آهی کشیدم و با خود گفتم:



تمام چسب زخمهایت را هم که بخرم,



نه زخمهای من خوب میشود نه زخمهای تو....

سلام مهسا
ممنون قشنگ بود

شبنم جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:17

خیلی قشنگ بود...مرسی

خواهش

Raha چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:38

vay kheli khoshgel bood kheli az darda vojod dare ke ma asoon az kenaresh rad mishim

اره.. ممنون رها

دریا دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:59 http://azjensebaranam.blogsky.com

darya shere jadid gofte

سلام دریا
ببخش یه مدت طولانی نبودم

دریا دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:57 http://azjensebaranam.blogsky.com

Delam az khundanesh gereft reza jan

اشکال نداره..
خوب تو هم ادمی دیگه.. دلت میگیره دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد