...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

...


خانه های قدیمی را دوست دارم

چایی همیشه دم است
روی سماور
توی قوری
در خانه همیشه باز است
مهمانی ها دلیل و برهان نمی خواهد
غذاها ساده و خانگی است
بویش نیازی به هود ندارد
عطرش تا هفت خانه می رود
کسی نان خشکه ندارد
نان برکت سفره است
مهمان ناخوانده آب خورشت را زیاد می کند
دلخوری ها مشاوره نمی خواهد
دوستی ها حساب و کتاب ندارد
سلام ها اینقدر معنا ندارد
سلام گرگی وجود ندارد

...

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا اومد خوش اومد شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:05

عسک خونتون و گذاشتی که اشک تو چشای من جمع بشه؟

عسک؟
خونتون؟
خوفی؟
با کی کار داری؟
شما؟
هان؟

سپیدبال چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:33

این خیلی قشنگ بود...

قربونت برم

هستی پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:41

در خونه قدیمی همه وجود من حالا بسته است در خونه قدیمی که همیشه باز بود خانه های قدیمی را دوست ندارم

قشنگ بود..
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد