...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

تولدم مبارک..

امروز صبح که چشامو باز کردم داشت بارون نم نم میبارید

هیچ چیزی لذت بخش تر از شنیدن صدای بارون نیست    اونم از زیر پتو   بین خوابو بیداری

دقیقا 21 سال پیش تو همین ساعتا بود که چشامو رو به این دنیا باز کردم

..

ازون روزا خیلی میگذره    ولی چقدر سریع گذشت

امروز یه حس خیلی خوبی دارم..    حسی که ارومه..    به رنگ ابیه اسمونی

دوست داشتم بلد بودم گیتار بزنم..   الان گیتارمو برمیداشتم یه اهنگ خارجی میخوندم عجب تووووهمی

میخوام هر کیو امروز دیدم بغل کنم..     دوست دارم امروز همه اهنگارو با صدای 100% گوش بدم

الانم میخوام برم بیرون   زیر بارون نم نم قدم بزنم..   منو یه کوچه ی پر از برگای طلایی

برگایی که بیقرارن تا من پامو بذارم روشون تا با خش خششون بهم بگن چقدر دوسم دارن

..

الان تازه میفهمم چرا انقدر عاشق بارونم...      چون تو پاییز به دنیا اومدم

این پاییز قشنگ ترین پاییزیه که تاحالا داشتم

انگار تو این پاییز..  برگای زرد بی روح طلایی رنگ جلوه میکنن


فعلا یه اهنگ میذارم بعد که شب اومدم عوضش میکنم یکی با ترجمه میذارم

love all    بای 



نظرات 18 + ارسال نظر
مهسا پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 19:29 http://kashkibudi.blogfa.com

و پاییز ثانیه ثانیه میگذرد ..

یادت نرود اینجا کسی هست که به اندازه ی تمام برگهای

رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد...

یلدات مبارک.

زیبا بود
ممنون
یلدای تو هم مبااااارک

هستی چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:58

میخواستی چی باشه یه قرص فلافل

تو هم مثل من فلافل دوس داری ؟
باشه قبوله

دریا سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:55 http://azjensebaranam.blogsky.com

خواهش میکنم دوست خوبم خوشحالم خوتون اومد
کادو رو گرفتید بدون شیرینی


عیبی نداره زیادم اهل شیرینی نستم

http://azjensebaranam.blogsky.com

آدرس جدیدم

ممنون دریا جان

raha سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:21

akh khoobe be dastet resid tarsidam be dastet narese mamnoon behem khabar dadi sara jooooon hala khoshgel bood

اره خوشگل بود...
حالا چی بود

هستی دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 15:15

دیدی چی شد کادو اومد دم در نبودی برگشت

واقعا؟
حالا توش چی بود؟

دریا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:45 http://azjensebaran.blogsky.com

سلام چقدر دیر اومدم نه؟
اما اومدم
چقدر دارم دیر تبریک میگم
نه؟
اما دارم تبریک تبریک میگم
به همون اندازه که میشد روز تولدتون تبریک بگم پر از مهر
تولدتون رو با یک دنیا مهر و محبت تبریک میگم
و امیدوارم قطره قطره های بارون پاییزی براتون پر از آرامش باشه...
نمیدونم پاورپوینتی که از نوشته های خودم بود رو دانلود کردید یا نه اما براتون لینکش رو میذارم به عنوان یه هدیه کوچیک از طرف دریا...
و این هم یه سبد گل تقدیم به شما
و دوباره تولدتون رو تبریک میگم

http://s3.picofile.com/file/7419411391/flowers_glitter_pictures_003.gif

و اینم هدیه ی من به شما
قطره های باران نور

http://s3.picofile.com/file/7543452468/%D9%82%D8%B7%D8%B1%D9%87_%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86_%D9%86%D9%88%D8%B1.ppsx.html

موفق باشید

سلام دریا..
دانلود کردم خیییییییلی عالی بود
لذت بردم
ممنون

[ بدون نام ] شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:03

سلام رها دمت قیژژژژژژژ تولد من از کجا بادتهکادوهات با پست پیشتاز رسید دستم رضا تولدت مبارک

ممنون تولد تو هم مبارک

هستی شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:46

هنوز م که این پسته هست تا کی تولدته

اره دیگه.. هنوز تولدمه..
تا وقتی که کادو بگیرم

الهام جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 16:22 http://www.eli34.blogfa.com

این هفته، هفته ی بهترین دوسته بهترین دوست تو کیه؟ این مطلب رو واسه ی همه ی دوستای خوبت بفرست حتی واسه من. ...البته اگه یکی از دوستای خوبت حساب میشم. ...ببین چند تا پس میگیری. اگه بیش از 7 تاگرفتی پس واقعا محبوبی. ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -♥♥

باااااااشه..

raha پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:02

age tavalod khodam bood miterkoondam. didi bazam salam nakardi

مترکوندی نه مترکیدی..
راستی سلام

raha چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 16:23

che ghadr zogh marg shodi man ke natoonestam be to salam kardano yad bedam. badesh dargir darso danshgah boodam natonestam biam vebeto beham berizam .rasti farda tavalode sara joooooooname sara joooon ma ke tabehal ham digaroo nadidim vali harja hasti o bashi omidvaram be har chi ke doost dari bersi .reza alan baraie chi istadi dari bande ra moshahede mifarmaii zood bash tabrik begoo ma ke natoonestim baraie reza jashn begirim vali hala das das soot soot doostan ham rahi befamaiid. reza raghs chaghoo ro boro

خوبه تولد اونه.. تولد خودت باود چیکار میکردی
تبریک میگم منم..

raha سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 19:59

bozorg shodi gole man shodi mesle aroosak azizeman gole man tavalodet mobark salam khoobi che khabar baz hal nemiporsi cheghadr vebet khalvate bedoon man vebet khalvate miiiiiiiidoonam kasi be joz man nemitooneh be bevet roonagh bebakhshe

چه شعر باحالی..
ممنون رها
اره خوب تو که میدونی چرا نمیای وبم.. هااااان؟؟

هستی دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 15:50

تولدت مبارک دوست اسمونی من درسته نمیرسم زیاد بهت سر بزنم اما بیادتم

ممنون هستی

سپیدبال شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:04

راستی ترجمه این آهنگ قشنگ و لینک دانلودشو واسم بذار پلییییز...
راستی ..یه جمله ی وبم اینجا تکرار شده....اگه گفتی کدوم؟راهنمایی..آخرای پستته..

باشه چشم..
اره.. برگای طلایی رنگ..
باهوشیااا

سپیدبال شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:48

دیگه حالا که پست تولد گذاشتی پس اینجا هم باید تبریک بگم...
تولدت مبارک عزیزم...
از صمیم قلب آرزو میکنم بهترین ها در انتظارت باشه...
ایشالا به هرچی میخوای برسی...

قربونت برم..
ممنون

شاید شب جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 16:04 http://shayadshab.blogfa.com

ابتکار شال سبز برای خانوم محیط زیست...........

اگه اشکال نداره یه سر بیایید وبم

سلام

مهسا پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:45 http://kashkibudi.blogfa.com

I’m so blessed 2 have a friend like u
This comes with many
Loving thoughts & warm wishes
I send 2 u,
May ur day be filled with laughter
On this ur special day & may the finest things
In life always come
Ur way happy birthday!
من خیلی خوشبختم که دوستی مثل تو دارم.
تمام افکار عاشقانه و آرزوهای گرمم را برای تو می فرستم.
امیدوارم در این روز خاص روزت سراسر شادی و خنده باشد.
امیدوارم در زندگی بهترین ها پیش روی تو بیاید.
تولدت مبارک

ممنون مهسا..
بخاطر این همه احساس قشنگ

شبنم پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:04

چه لطیف است حس آغازی دوباره،و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس…و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!و چه اندازه شیرین است امروز…
روز میلاد…روز تو!روزی که تو آغاز شدی!

تولد مبارک


زندگیت را با لبخند هایت نگاه کن نه با اشکهایت

سالهای عمرت با با دوستانت بشمار نه با تعداد شمع های روی کیک تولدت . . .

ممنون شبنم..
خیلی قشنگ بود
سالهای عمرت با با دوستانت بشمار نه با تعداد شمع های روی کیک تولدت . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد