...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

پس کی میای..


پاییز اومده

داره کم کم هواسرد میشه

هنوز بارون نیومده

من دلم بارون میخواد

یه بارون که بار دل ابر خسته رو سبک کنه

منم بزنم بیرونو..     من باشمو خیسیه بارونو صدای خش خش برگای خسته

هوای سردو دوست دارم       اخه..   تو هوای سرد بغل کردن اونایی که دوسشون داری خیییعیییلی میچسبه

نمیدونم..     باید ببینم اون لحظه کی تو دستو بالمه

چند وقت پیش تویه فیلم دیدم یه مرده زیر بارون سیگار برگ میکشید 

من که تو فیلم دست یارو دیدم رفتم رو ابرا

فک کنم اونم خیییلی حال بده      شاید این پاییز سیگاری شم سیگار برگ از کجا گیر بیارم حالا

اگه بارون نیاد چی؟؟

باید خودمم تلاش کنم     چیکار کنم اخه؟

برم ببینم بارون مصنوعی چطوری میشه ایجاد کرد 

فکرشو کن..   یه اسپری بدن بهت هر وقت دلت گرفت دوتا بزن رو به اسمون بعد بارون بیاد 

شاید یکم تحقیقمو بیشتر کنم برفشم بسازم..    به درد روزای امتحان میخوره

چی میگم من..   کسی میدونه؟؟      نکنه خل شدم

ووووووویییییی    بهتره برم تا بیشتر با عبعاد نهان شخصیتم اشنا نشدید


نظرات 10 + ارسال نظر
مهسا یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:11

سلام دیشب تاحالا اینقد باریده که دیگه چیزی نمونده واسه باریدن.. به گوشت نرسیده؟؟ غرق شدیم تو سیل.. ۱.موزیک عالی ۲.تصویر زشت(اخه بارون به این لطافت ورداشتی لاک بشت گذاشتی؟؟) راستی اون ابعاده دلبندم نه عبعاد

نه من چیزی نشنیدم خوشبحالتون
عبهاد از جوفتشون بهتره

elham جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 17:21 http://www.eli34.blogfa.com

سیگاری نشی ها


دیگه دیره

elham پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 19:37 http://www.eli34.blogfa.com

´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´آپیدممممممممم´´´´´´´´´´ ¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´¶¶´´¶´´´´´´آپیدممممممممممم´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶
´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´آپیدمممممممممم´´´´´´´´¶¶´´¶
´´´´´´´´´´¶¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶¶
´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶
´´´´´´´´´´´¶¶´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´¶´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶´
´´´´¶¶´´´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´¶¶´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶´´´´´¶¶´¶¶
´´¶¶´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶´´´´´¶´´´´´¶¶´´´¶¶
´¶¶´´´´´¶¶¶¶´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶¶´¶¶¶´´´´´´´´´´´¶´´¶¶¶¶´´´´¶¶
¶¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶´¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶´¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶¶¶´¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶¶¶´´¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶´¶´¶´´¶´¶´´¶´¶´´¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´¶´¶´¶´´¶´¶´´¶´¶´´¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶´¶¶¶¶¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶
´´´´´´¶¶´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶´´´¶¶
´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´ لطف کن بیااااااااااااااااا!!!´´´´´¶¶¶.

واااااااااااای انگا تحدید بود
الان زود میاام

دریا پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:43 http://azjensebaran.blogsky.com

سپیدبال سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 20:55

راستی فهمیدم رضا..میگم نظرت راجع به جوجه تیغی چیه؟..آرزوشه یه روز یکی بغلش کنه...اینقدر مهربون هستی؟

خوب کاری نداره که
به تیغاش نرم کننده گلرنگ میزنم بعد که نرم شد بغلش میکم

سپیدبال سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 20:39

چشم و دلم روشن..!!
میگم این لاک پشته خیلی جیگره..همینو محکم بغل کن..لاک داره نمیشکنه دیگه..
منم میخوام..!!اینقدر حیوون خونگی دوست دارم...

اااااااااای جونم
حیونای خونگی هم تورو دوست دارن

سپیدبال سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 19:49

راستی..سیگارم خوبه ها...

چشمم روشن..

سپیدبال سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 19:39

اول اینکه: بابا توکه نخبه ای یه تلاشی صورت بده یه بارونی بیاد پختیم ازین هوای گرم گردو خاکی...منم که حساس میدونی که!همش آب دماغم آویزونه.....بعدشم اینکه ایشالا بذار بارون که گرفت باید برم زیر بارون اساسی وایه شفا گرفتنت دعا کنم...فکر کنم داری کم کم خل و چل میشی..
راستی بغل مغل میخوای یه بچه گربه ای جوجه ای خرگوشی چیزی ی واست جور کنم؟..باز از هیچی که بهتره هان؟/
ولی از شوخی گذشته منم بارون و هوای سرد میخوام..

اره دارم تحقیقاتمو شروع میکنم ولی... راستش نیاز به اسپانسر هست
بعدشم تو که میگی جوجه خرگوشی چیزی..
من دوست دارم مووووووووووحکم بغل کنم از نظر تو جوجه بعد این عمل من زنده میمونه
باید یه حیون قوی تر باشه.. مثلا الاغ ، تمساح

شبنم سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 17:00

کوچیک بودم خیلی دوست دارم وقتی بارون میاد مثله این لاک پشته بچسبم به شیشه ی اتاقم...........

الاهی..
میتونستی یه کار کنی
یه فیلم از بارون بگیری بذاری تو تلوزیون پخش شه.. ریپیتم بزن
بعد بچسب به شیشه تلوزیون

یونس سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:00 http://guardian.blogsky.com

چه گردنی میتکونه
عاشختم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد