...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

امام رئوف

انگار واژه هارو گم کردم

یا شاید خودمم گم شدم

دلم میخواست الان اون جای همیشگی میشستم

همونجا که با نفس های عمیق    عطرتو میچشیدمو با خیسیه زیر پلک محبتتو حس میکرم


..

حسم بد نیست..    میدونی   دلم تنگ شده

واسه اون روزایی که تورو بیشتر حس میکردم..    واسه اون روزایی که بیشتر نیازتو احساس میکردم

اون موقع ها..       یه موقع هایی بود که هر چند وقت منو تازه متولد میکردی

میومدیو با نورت همه گوشه های تاریکو روشن میکردی

دلم برات تنگ شده..    کجایی تا باز با بارون اشک هرچی غباره از رو دلم بشوری

..

یادت نرفته که

منو تو با هم پیمان بستیم تا اگه من بزرگ شدم از قلبم نری    قرار بود نذاری غبار رو دلم بشینه

با قلب رئوف منه خسترو تو اغوشت بگیر..        منی که ازت دور میشمو با چشای خیس     زخمیو زیلی زمین خورده برمیگردم

هنوزم تو همون رئوفیو من همون بد قول

دوست دارم

.

.

تولدت مبارک


نظرات 5 + ارسال نظر
مهسا شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:43

سلام تولدشو به تو هم تبریک میگم رضا.. تو این دو ماه اخیر دوبار رفتم بیشش تا ۴ ام اونجا بودم.. واسه تو هم دعا کردم..

خوشبحالت..
ممنون عزیز

دریا جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 20:52 http://azjensebaran.blogsky.com

ممنون
زحمت کشیدید
حتما دانلود میکنم

نه بابا چه زحمتی

دریا جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 19:33 http://azjensebaran.blogsky.com

ناراحت شدم از خوندنش..........
اسم اون خواننده رو ندارم...
چون تو آرشیو داشتم و خوشم اومد...
اما اسم اهنگش
khak-ghorube tanhaii
و از سایت
www.Bia2Taraneh.org
دانلود شده
اسمش رو خودمم هم نمیدونم اگه بدونم بقیه آهنگاشو هم به همین سبک خونده دانلود میکنم...
موفق باشید

الان میرم دانلود میکنم
ممنون

شبنم جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 17:13

چه قدر زیبا میتونی بنویسی...........واقعا این وبلاگو دوست دارم......

اینجا تنها جاییه که ارومم میکنه
ممنون از بودنت

سپیدبال جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:46

سلام..
راست میگی...
منم دلم تنگ شدهواسه اونجا..
بعضی وقتا حس میکنم دور میشم...
تولدش مبارک
امام رئوفی که تو هم اسمشی...

اره
ازش باید بخوایم تا کمکمون کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد