...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

...


امروز...              چیزی تو دلمه که منو باز کشونده اینجا

باز برای تو مینویسم..

برای تو که موندنی هستی پیشم      تویی که همه چیزمو میدونی

نمیدونم اصلا معنی داره یا نه؟؟

این که این کلمه هارو بچینم کنار هم تا بخوام از تو بگم

تورو باید با واژه های خیس صدا زد...    

دباره مثل همیشه خوردم زمین...         و انگار کسی جز تو نیست که بلندم کنه منوتو اغوشش اروم کنه

دباره غبار این شهر کثیف نشسته رو دلم..        و کسی جز تو نمیتونه با بارون عشقش این غبارو بشوره

و انگار تو همیشه هستی..    ولی من نیستم

..

چیزی ندارم بهت بدم..   جز اشک

اشکی که داره فریاد میزنهو میگه         میدونم بدم ولی تنهام نذار 

و تو هر بار که گناه میکنم اونجا حضور داریو میبینی..    و من بی معرفت باز ادامه میدم

...

ولی تو باز میبخشی..       باز میای تو قلب حقیرمو بهم اشک میدی      اشکی که شوریش مثل عسل شیرینه


التماس خیس چشمامو ببین  

خدایااااااااا

تنهامون نذار  تو این جنگل پر از گرگ     خودت چراغ این راه تاریکو پر پیچو خم باش

.

روزی این سفر کوتاه تموم میشه..         ومن بر میگردم به اغوش تو

ای مهربان ترین مهربانان

...


نظرات 15 + ارسال نظر
مرسده شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:49 http://www.mersedess.blogfa.com

____________%%%
_____________%%%%%
____________%%%%%%
_____________%%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%__%%
_____________%%%__%__%
_____________%%%___%__%
_____________%%%___%___%
_____________%%%___%___%
_______%%____%%%__%____%
______%__%__%%%%%%____%%
______%___%%_____%____%%
_______%____%%%%%____%%
________%______آپم____%%
_________%_______آپم_%%
_________%%_ آپم ____%%
________%%_______آپم_%%%
_______%%_آپم_________%%%
______%%__________آپم___%%
_____%%______آپم_________%%
_____%%_________آپم______%%
_____%%%_____آپم_________%%
______%%___________آپم__%%%
_______%%%_____آپم______%%%
_________%%%%______آپم_%%%
___________%%%%%%%%%

واااااای من عاشق گیتارم...
الام میام

[ بدون نام ] جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:26

سلام رضا خوبی رفیق؟راستش نمیدونم تو با من رفیقی یا نه ولی من رفیقت میمونم.شده عادتم اینجا امدن تو تنهاییام تو دلتنگیام

سلام رفیق..
خوشحالم که اینجا تورو به من نزدیک میکنه

سارا پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:57

اینقد سرمووووون تو کتابه که حال و حوصله نداریم بیایم اینارو بخونیم من گفتم پر از احساسه چون بقیه گفته بودن
چرا اپ نمیکنی قول میدم بخونم

کتاب خیلی خوبه...
از قدیم گفتن ز گهواره تا گور دانش بجوی..
باشه اگه بتونم امروز اپ میکنم

بهناز چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:00 http://sokuteshab90.blogfa.com

سلام
به به میبینم چسبیدی خوشم میاد فصل امتحانات همه جا خلوت میشه حتی اینترنت سرعتم انصافا بالا میره

سلام..
اره جسبیدن ته دیگ

آسمان چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:21 http://skyblue.blogsky.com

سلام

خسته نباشید

ببخشید من چند وقتی نبودم

نتونستم بهتون سر بزنم

از امروز سعی میکنم بیام و بلاگاتونو ببینم

----------

بلاگت مثل همیشه عالیه

سلام شماهم خسته نباشید
ممنون اسمون
ممنون از بودنت

مهسا دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:31

یک روز رسد غمی به اندازه ی کوه/یک روز رسد نشاطی اندازه ی دشت/افسانه ی زندگی چنین است گلم/درسایه کوه باید از دشت گذشت.. زیبا نوشتی مخصوصا اونجایی که گفتی شوری اشکت مثه عسل شیرینه..توش کلی احساس بود..

ممنون مهسا...
شعر تو هم خیلی قشنگ بود
و با احساس

هاله دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:44

سلام مثل همیشه عالی بود
فرشتگان روزی از خدا پرسیدند : بار خدایا تو که بشر را اینقدر دوست داری غم را چرا آفریدی؟ خداوند گفت:غم را بخاطر خودم آفریدم چون این مخلوق من که خوب می شناسمش تا غمگین نباشد به یاد خالق نمی افتد..............

سلام هاله
اره انگار واقعا اگه غمی نبود ما ادما خدارو صدا نمیزدیم

deltangi یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:57

واسه تونبودچراقیافتواین شکلی میکنی
واسه کسایی بود که به عشقشون میخندن
وبلاگ قشنگی داری

باشه..
ممنون از احساست

سارا شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:42


پر از احساس بود.

ممنون ..

سپیدبال شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:31

سلام..خوبی؟..میگم دوباره خودت شدیا!!..
تو به این خوبی..!
مطمئنم که خدا هم خیلی دوستت داره..

سلام سپید بال ...
ممنون دوست اسمونیه من
خوبی از خودته

محسن شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 http://roga.blogsky.com/

سلام داش رضا...
ببخشید که چن روزی بود سر نمیزدم. آخه بچه محصلم، درس نمیذاره.
پستت خیلی قشنگ بود. من خدا رو خیلی دوس دارم.


مرسی از پستت

سلام داداش گلم منم خودمم کم میام
اخرش خیلی ناز گفتی من خدارو دوست دارم
ساده ولی پر از معنی

هستی شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:07

شما پسرا چقدر واسه هم در نوشابه باز میکنید زیادی نوشابه خوب نیستا ضرر داره گشنگ بود مثل همیشه مخصوصا اون واژه هستی

فک کردی مثل شما دختراییم که به خون هم تشنه اید
ممنون از قصد گفتم اونو..

بهناز شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 http://sokuteshab90.blogfa.com

سلام
خیلی قشنگ بود مرسی از این همه احساس

سلام ممنون از احساس خودت

deltangi شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:59

وقتی خوردم زمین بهم خندیدی ولی من همش حواسم به مردم بودکه یدفعه عاشق خنده هات نشن..

منو میگی..

ehsan جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:37 http://roozbarooz.blogsky.com

من که لذتش بردم
خسته نباشید

قربون تو داداااااااااااااش
لذتت تو لذت منه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد