...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

...



دلم گرفته ..

جمله ی ساده ای که فقط میشه عمقشو با خیسیه زیر پلک حس کرد

...

این حسو باید داشته باشی..    حسی که هم خوبه هم بده

حسی که تورو دلتنگ بارون میکنه

..

از پس این واژه های حقیر بر نمیام

پس سکوت میکنم


نظرات 23 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:45

دقیقا از کجا فهمیدی تازه باور کن رضا من ازشون شماره میگیرم ولی بهشون زنگ نمیزنم ترجیحا دوست دارم ادامه تحصیل بدم تا این که ازدواج کنم تازه ما اگه الکی خوش نباشیم شما پسرا حال مارو بهم میزنید فک کردین چقدر شماها روی کره زمین اضافی هستید وبرخلاف من صدق که پسری به من نگاه کنه دستو پامو گم کنم چرا گلم انسان باید آزادی شو از دست بده بره خونه شوهر حالم بهم خورد بسه هر چه باشما پسرا کل کل کنم جز اتلاف وقت هیچی نداره

دیدی گفتم...

من اگه چیزی میگم دارم شوخی میکنم ..
همینجوری که تو شوخی میکنی
حالا بسته دیگه بروصورتتو بسته گریه..

رها چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:58

دیگه اینکه پسری با مخ جلوی دختری بخوره زمین .ازاینکه ازپسری شماره بگیری بهش زنگ نزنی .یکی ازتارهای موی فشن شده ش پژمرده بشه دکمه های لباسشو برعکس بپوشه دخترا مسخرش کنن وکلی منو دخترای دیگه بهشون بخندیموخوشحال بشیم خدایا اگه روی زمین پسرارو نمی آفریدی دخترا به کی میخندیدند.....
اگه خودم حوصله داشتم بقیشو مینوشتم ولی شرمنده.میخوای کتاب اصولم هست حتما برات پستش میکنم

الاهی نازی
الان خوشحالی؟؟؟؟
الکی خوشید دیگه ..
معمولا دخترایی که اینجورین تا یه پسر بهشون نگاه میکنه دستو پاهاشونو گم میکنن بعد ضعف میکنن
بعدشم فک کنم اگه نیاد خواستگاری دلت بشکنه
الان مییدونم میخوای چی بگی...
میخوای بگی من از ازدواج بدددددددم میاد

رها چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:15

ایول بابا سارا جون دمت گرم خوشم میاد ازاون کسایی که حال پسر جماعتو میگیرن

ای خوشت میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیگه از چی خوشت میاد؟؟

هستی چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:37

ادامه اشم بگو یه باره الهی هستی را آفریدی رایگان دمپایی زرد بهش دادی رایگان .......بقیه اشم رجوع شود به کتاب جدیدم

نمکدوووووووووووووووووووووووووووووووووون

هستی سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:48

دل هستی خیلی گرفته ایا

الاهی..

آوا دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:42

خدایا ...
ای خدای بزرگ و مهربان ...
نگاهم کن تا فراموش کنم این نگاههای بی خورشید و آشفته را ...
و جز چشمان مهربان تو هیچ نبینم ...
من درمانده تشنه ی محبت توام ...
می خواهم خالی شوم از هر چه غیر توست ...
از این زمین پر هیاهو که درشب و روزش مردم روح و تن می سپارند ...
خدایا دلم تنگ آرامشی ژرف است، تو را می خوانم ...
دستم را بگیر و خاطر ابریم را به خورشید بسپار ...
و لحظه ای این جان بی قرار را به خویش نگذار ... یا ارحم راحمین ...
چه ارامشو سادگی که میشه اینجا حس کرد مثه بوی سکوت تو نم نمای بارون
فقط میتونم بگم حس بارونیم با خودت کامل میشه ای پنجره امیدم

سلام اوا..
نوشتت بی اندازه قشنگو دلنشین بود
یه حسی هست...
حسی که نمیشه نوشتت هر چقدر واژه هارو پسو پیش میکنی میبینه اونی که تو دلته نیست..
ولی تو انگار مثل من داری اون حسو
بینمون فاصله ای نیست اوا
ممنون از بودنت

هستی دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 18:39

چرا؟؟؟؟؟؟

دلارام دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:52

سلام.فکرکنم شمامنظورمو بدمتوجه شدی اقارضا!
منظورم یکی دیگه از برو بچ بود.........
حالا بی خیال این حرفا!
واسه روز معلم برای استاداتون چی گرفتی؟!!!!!!
جکی بیش نبود گفتم بخندیم!!!!!!!

نه بابا من منظوری برداشت نکردم که
اره خدایش جک باحالی بود
اگه قرار باشه واسه روز معلم ازین کارا کنیم که این استادا از بس زیادن ادم برشکست میشه

سپیدبال دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:50

سلام..
دیروز تولدم بوداااااااااااااااا!!

نگوووووووووووووووووو
تولدت مباااااااااااااااااارک شکوفه جان
ایشالاه صد ساله شی

هاله دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:04

سلام مثل همیشه عالی
کاش بوی باران رو حس کنیم
کاش چتر هایمان را در باران گم کنیم
تا خیس شویم از خیسی باران
مثل پرنده خیس شویم وسر فرود آوریم
از این همه نعمت

سلام هاله......
خیییییییلی قشنگ بود دل نوشتت
کاش بوی بارانو حس کنیم..

مهسا یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:59

زندگی برای من هیچ نداشت
اما....
گلهای بالشم را " باغبان " خوبی بود
اشک های هر شب من...!!!


ممنون از بودنت مهسا قشنگ بود

سارا یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:52

سلااااااااااام تند تند دلت میگیره راستی کوچیک بودی سلام میکردی

سلام سارا خوبی؟

مرسده یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:55 http://www.mersedess.blogfa.com

منم خوبم.
نظر لطفته.

خدارو شکر

مرسده یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:07 http://www.mersedess.blogfa.com

سلام داداش؟ خوبی؟چه خبر؟
مبینم که دیگه حتی سرم نمیزنی!!!

سلام مرسده
ممنون تو خوبی
یکم کلاسام فشرده شده یکم سرم شلوغ شده الان میام مرسده بخونم ببینم چه کردی

دلارام یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:46

سلام....
عمق جمله رو حس کردم چون باخوندنش زیرپلکم خیس شد....
میبینم که حسابی سرت شلوغه وکسایی که تصمیم گرفته بودن نیان وبت نتونستن خودشونو کنترل کنن!!!!!
(اگه نظرمو بخونه خودش میفهمه)

سلام ...
منم همراهیتو حس میکنم
ممنون از بودنت دلارام

منیره شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:43

سلااااااااااام اقارضا!احوالت چطوری؟

سلام منیره خانم
ممنون تو خوبی؟

تنها ترین(زهرا) شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 http://www.tanhatarin1390.blogfa.com

سلام منم لینکتون کردم بازم بهم سر بزنید ..
آپ کردین خبر بدین بای

باشه

تنها ترین(زهرا) شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 http://www.tanhatarin1390.blogfa.com

سلام آقا رضا...وبلاگتونو دیدم زیبا بود ..
خوشحال میشم به وب من سر بزنید..
اگه خواستید لینک کنم یا لینک کنید خبرم کنید..
منتظرتون هستم..

سلام زهرا
باشه الان میام

آتوسا شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 http://www.ghose.blogsky.com

سلام داداش
خوفی
داداش وقت داری آهنگ فریب و دلم خونه شهرام شکوهی و برام کدشو درست کنی؟
خودت نذاری تو بلاگت ها
دست گلت درد نکنه

بهناز شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 http://sokuteshab90.blogfa.com

میدونی قشنگیه دنیا چیه؟
اینکه تو بیخبر باشی و یکی دیگه برات پیش خدا دعا کنه

ممنون بهناز

سپیدبال جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:20

سلام..
ای بابا!
کاش دلت نمیگرفت هیچوقت...
منکه از دل گرفتن و اشک ریختن متنفرم!...ولی بعضی وقتا گریزی نیست ازش!!

اره
من اشکامو دوست دارم

هستی جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:30

سلام خوفی خواهش راستی یاهو مسنجرمون مشکل دار شده فعلا نمیتونم بهت سر بزنم

باشه هستی
اگه خواستی بگو بهت لینک اخرین ورژن یاهو مسنجرو بدم

هستی جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:21

زندگی را دور بزن و آن گاه که بر بلندترین قله رسیدی لبخند خود را نثار تمام سنگریزه هایی کن که پایت را خراشیدند

سلام هستی
قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد