...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

زیر بارون..


داره بارون میاد...

یه روز ازین جا میرم ..    میرو ی جای دور..    نمیدونم کجا

اون روز که رفتم       دوست دارم بدونید..


ارزوم این بود که اشکاتونو پاک کنم..

ارزوم این بود که بهتون از نور قلبم بدم..

ارزوم این بود که بفهمید   تنها نیستید

ارزوم این بود که کنارم به خدا نزدیک باشید 

ارزوم این بود که قلبتونو تو این دنیای کثیفو بی رحمو پر از دروغ..     تو بغلم بگیرم

ارزوم این بود که باهم تکیه کنیم به خدا


برام دعا کنید

دعا کنید بهم عشقشو بده..

دعا کنید تنهام نذاره

بهش بگید مراقبم باشه 


منم الان میرم زیر بارون براتون دعا میکنم    همنفسای من


نظرات 17 + ارسال نظر
رها چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:57

سلام خوفی چند روزیه ما نبودیم دوستان سرتو گرم کردن گرچه ماکه بخیل نیستیم ولش.ای بابا رضا جون اگه خدا به حرف ما گوش میکرد وضعمون از الان بهتر بود اگه به حرف ما کوش میکرد اول برای خودم دعا میزدم

خوبی رها خانم
خوشحالم باز میبینمت
تو اگه واسه من دعا کنی من واسه تو قشنگ تره
تاثیرشم بیشتره

باران دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 19:55 http://rainbaran.blogfa.com

سلام
ممنونم
یه
روزی
اومدیدبه
ماسرزدید
ببخشیدباتاخیر

خواهش میکنم
خوشحالم که باز اینجا دیدمت

مهسا پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 00:34

سلاااااااااااااااااااام.چطوری؟تودیوونه ای داداشی..ای ول خیلی باحالی.منظورم از دیوونه،دیوونه ی خوبه ها.بهت برنخوره.. موزیکت عالی بود

دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش اید..

هستی چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:39

الوچه هم بیار خیلی دوست دارم فقط نیای من و ببری با خودت اون ورا

اتفاقا تصمیم دارم هر شب بیام به خوابت باهم بشینیم صحبت کنیم..

هستی چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 22:26

خودت گفتی یه روز از اینجا میرم خو سوغاتی نیار چرا میزنی

اهان یه روز میرم اره ولی خوب نمیدونم کی هستش..
برات نخودچی کیشمیش میارم

هستی چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 19:15

سلام برادر رضا چطول مطولی شنیدم بار سفر بستی کجا به سلامتی سوغاتی یادت نره ها

نه بابا کجا میخوام برم
شایعه درست نکن الکی تازه سوغاتم میخواد

هاله سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:34

تازه داشتم دستامو میذاشتم تو دستات رفتی و گرمی دستاتو گرفتی
حالا تاریک و سردم مثل یک شعر تنهام گرمی دستاتو کم دارم
مثل خورشیدی تو شبهام دستات مثل تردی بارون مثل طعم زمستون
دستات مثل روح اجابت بارون تو خیالم میمونه میدونم میمونه

سلام هاله..
خیلی قشنگ بود مرسی
خوشحالم که باز میبینمت

بهناز دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 14:07 http://sokuteshab90.blogfa.com

خیلی دلم تنگ شده بود واسه اینجا همه مطالبت رو خوندم همشون مثل همیشه قشنگ بود
فقط آخه سال نویی چرا حرف قبر رو پیش کشیدی
راستی موزیک وبت هم خیلی باحاله

ممنون بهناز مثل همیشه زیبایی از خودته..
نتظورم از قبر همین دنیایست جون دوست
اهنگارو خودمم خیلی دوست دارم
ممنون

بهناز دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 http://sokuteshab90.blogfa.com

یار تنهایی من با من گفت: هر کجا لرزیدی، از سفرترسیدی...
تو بگو از ته دل، من خدا را دارم... من خدا را دارم
سلام
خیلی قشنگ بود

به به به به چه عجب ازین ورا
ممنون بهناز حرف تو هم قشنگ بود

دلارام یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 15:57

خسته نباشی!!!!!!
مرسی خوبم.میگم دیرجواب میدی واسه همونه!

ممنون
اره...

دلارام یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 14:50

سلام .خوبی؟ظهرعالی متعالی!!!!!!!!!!!!!!!
چه خبر؟

سلام دلارام خانم
من که الان از یونی رسیدم خونه
استادا همه کلاسای غروبو واسه بازی امروز کنسل کرده بودن

شما خوبی ؟

مرسده شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 21:42 http://www.mersedess.blogfa.com

میبینم که آپ میکنیو به من نمیگی.
در هر صورت خیلی زیبا بود.

ممنون مرسده

دلارام شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 18:08

اره!!!!!!!!!
مرسی.فعلا باید برم تابعد خدانگهدار.

بای

دلارام شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 17:55

مرسی.درضمن اسممو جدا ننویس!!!
ای ول خیلی زودجواب میدی!!!!!!!!!!نه بابا مثل اینکه واقعا خیلی باحالی!!!!!!
اورین اورین!اگه قرارباشه به بهترین وبی که تا به حال رفتم رای بدم حتما وب شمارو انتخاب میکنم.

باشه دلارام خانم
انگار با هم انلاین شدیم
ممنون خوبه که خوشت اومده

دلارام شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 16:46

سلام اقارضا!
چه خبر؟خوبی؟!!!!!!!!!!!!!!!
منو که میشناسی؟ همونی که قبلا گفته بودم از وبت حسابی خوشم اومده.
ببخشید تاالان یه مشکلی بود نشد بیام!
حالاکه اومدم!!!!!!!!!
اهنگتونم تکه!!!!!!!!!!!!

سلام دل ارام
تو خوبی ؟
اره شمارو تو ذهنم دارم خیلی خوشحالم باز اینجا میبینمت
ممنون از احساس قشنگت

مهسا شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 16:25

از خدا میخواهم انچه راکه شایسته ی توست به تو هدیه دهد.نه انچه که ارزوی توست..زیرا گاهی ارزوهای توکوچک است وشایستگی توبسیار..

ممنون مهسا

مهسا شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 16:22

خیلی ناز نوشتی رضا.. موزیکتم خیلی دوس دارم.. چه احساس قشنگی داشتی امروز.. فقط تو رو خدا نرو..اینجا همه دلشون برات تنگ میشه..

ممنون مهسا احساس تو هم قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد