...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

منتظرت میمونم..


دلم تنگه..

نمیدونم این چه حسیه که با هر بار پلک زن اشک بیشتر میشینه رو صورتتو تو این اشکهارو دوست داری

انگار تو این ساعت شب افتاب عشق از پشت کوه بی قراریه من طلوع کرده..

میخوام بنویسم...

میدونی چیه..؟

بعضی چیزا هست تو دل ادم که نمیشه به زبون اورد .کلمه هارو میچینم کنارهم ولی  انگار یه چیزی کمه

چیزی که تورو بیاره به اتاق  کوچیک من ..   کنار این قلب خسته

تورو بیاره اینجا ..    تا دستاتو بگیرم تو دستای سردم..

.

دلم پره..       نمیدونم

دلم میخواد برم تو اتاقم دورو ببندم لامپارو  خاموش کنم و واسه یه لحظه اف بشم

از این پوسته ای گلی خسته شدم

.

دلم میخواد عاشق بشم

ولی وقتی نگاه می کنم به اطرافم میبینم دیگه نمیشه از ته ته دل کسیو دوست داشت

خداااااااا  یا  چرا انجا اینجوری شده

صبح چشمامو باز میکنم..     لباسامو میپوشمو راه میوفتم سمت دانشگاه

سوار مترو میشی و یه بچه رو میبینی که داره از لابه لای پاهای مردم رد میشه و تورو به چهارده معصوم قسمت میده که ازش یه فال بخری..

توی اون واگن همه به هم چسبیدیم ..     ولی چقدر تنهاییم کنار هم

بدون شک اگه یکم اونورترو نگاه کنی یه دخترو میبینی که حس میکنه خیلی زیباست..

و همه مردها کله هارو بردن به سمت اون

همه نگاه میکنن ..      به دختری که بجای زینت قرار دادن صفات خدا خودشو با لباسای تنگ اندام نما زیبا کرده

از در دانشگاه میرم تو و دوستامو میبینم       چند دیقه که از حرف زدنشون میگزره شروع میکنن از دوست دختراشون گفتن

از اینکه چجوری موفق شدن از یه دختر سواستفاده کنن و چقدر لذت بردن....

از رابطه هاشون میگن...

از رابطه داشتن با کسی که هیچ فرقی با خواهرشون نداره

و حتی از عشق هم میگن..

..

خسته ام..       کتابامو برمیدارمو راهیه خونه میشم

میرسم خونه و میرم تو اتاقم

از توی پذیرایی صدای تلوزیون میاد            گوینده ای اخبار میگه امروز یه کودکو تو بحرین کشتن

در حالی که تو اغوش مادرش بود..            در حالی که بی گناه بود

دلم میگیره..

دلم بارون میخواد....          یه بارون شدید که با صداش هم ناله بشم

یا مهدی ..           جای خالیت حس میشه

میدونم تو میشنوی سکوت این قلب خستمو

میدونم واژه های خیس چشمامو میفهمی

بیا و این جارو پر از عطرنرگس کن             مثل یه بارون غبارو از رو دل ما بشور

بذار تورو تو اغوشم بگیرم ..          خسته ام

بیا و به قلبمون عشق بده..                    بیا و این کودک گریونو تو اغوشت بگیر

تا اون روز منتظرت میشم

میام اینجا و یه شمع روشن میکنم از شعله ی احساسم   تاهم نفسهام نگاه کنن بهشو دل گرم بشن

وبهشون میگم که بینمون فاصله ای نیست

شاید منو تو همدیگرو نمیبینیمو نشناسیم   ولی میدونم که تو هم یه قلب تو سینت داری که یه تیکه از روح صمیمیه خدا توش هست

قلبی که بعضی وقتا بیقرار میشه و دلیل اشکات میشه

من میدونم اینجا چقدر سرده..

بیا دستای سردمو تو دستات بگیر..          باهم صدا بزنیم             


اَللهــمَّ َعَجِّــلْ لِوَلیِـــکَ الْفَـــرَج



نظرات 19 + ارسال نظر
maria جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:29

سلام اقا رضا خوبید؟اشکم دراومد.عااااااااالی بود...

ممنون ..
اشکاتونو میفهمم

[ بدون نام ] شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 13:24

سلام حالتون چطوره خوبین ؟
بیشتر وقتابه وبلاگتون سرمیزنم
روز به روزم داره قشنگ تر میشه راستی یه پیشنهاد می تونین اهنگ why do you cry توماس اندرسون رو تو وبلاگتون قرار بدین
البته اگه دوس داشتین ممنون میشم .

سلام ..
ممنون عزیزیم
اگه میشه برام اهنگشو ایمیل کن یا ادرسه دانلودشو بده
ادرس میلم R.JIZZZ@YAHOO.COM

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:36

دلم گرم خداوندیست
که بادستان من گندم برای یا کریم خانه می ریزد !
چه بخشنده خدای عاشقی دارم
که می خواند مرا با انکه می داند گنهکارم!
دلم گرم است میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم...
ای عزیز برایت عاشقی را ارزودارم!
برایت من خدا را ارزو دارم

مرسی بازم مسه همیشه نوشتت قشنگ بود و عالی

ممنون دوست من

آتوسا دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:04

این شماره حساب منه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هر کسی کسی و نداره میتونه کادو شو نقدی به حساب من واریز کنه
داداشهای خسیس که فقط یک گل کادو میدهند هم میتونند سهیم باشند

تو خودت نگفتی میخوای چی بخری؟؟
هاا

آتوسا دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:47

نیستی داداشی؟
تو گیر و دار کادو گرفتن واسه زن داداشی
زیاد گرون نخر پشیمون بشی
منتظرم ها بیا بسر بهم

اره حتما....
واسه خورزو خان کادو بخرم ایا؟

نسیم تنها دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 http://nasimlos.blogfa.com

سلام داداش گلم
خوبی؟
شرمنده این چندوقت نبودم مشکل داشتم نه قربونت برم چرابایدازدست شما ناراحت باشم

عزیزم توی این چندوقتی که من نبودم خیلی پستهای عالی گذاشته بودین وخیلی لذت بردم وواقعا همیشه به نکته هایی توجه میکنی که شاید اصلا توی فکروخیال مانباشه....
ازاین بابت خیلی ممنونم که همیشه حقایق زندگی وجامعه روبیان میکنی!!!

خیلی قشنگ بودن
دستت درست عزیزم
شبت مهتابی وبرات ازخداوندمنان بهترین هاروخواستارم

ممنون
منم همین طور

هاله یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:39

چی شده؟؟

بهناز یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 http://sokuteshsab90.blogfa.com

وقتی ادم کسی رو دوست داشته باشد،بیشتر تنهاست

چون نمی تواند به هیچ کس جز همان کس بگوید که چه حسی دارد

و اگر او کسی باشد که تو را به سکوت تشویق کند،تنهایی تو کامل می شود

اره راست میگی..
فاصله ی بین دوست داشتن و تنهایی خیلی کمه

هاله یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:57

دلمان که می گیرد ، تاوان لحظه هایی است که دل می بندیم

قشنگ بود ممنون از حضورت...
فک کنم ادرس میلتم اشتباهه

هستی شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:02

خو هرچی تو بگی آیا

وای
چه حرف گوش کن

آتوسا شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:14

بابا بیخیال به درک بذار این جوری باشند خدا همچین بزنه پس کلشون حالیشون بشه.این آدمها فقط جلوی دماغشون و می بینند و تنها هدف زندگی شون شوهر و بازی با پسر هاست.دختر اگه عاقل باشه واسه خودش زندگی میکنه نه واسه جلب مردها
شمام اینقدر حرص نخور و نق نزن .دلم میگیره سرمیزنم بهت.
موضوعات جدیدتر بنویس دلمون وا بشه.راستی دعاهات نگرفت من با معدل خوب همه رو پاسیدم
به ایمیلتم سر بزن

باشه..
سعی میکنم موضوعاتمو عوض کنم
من کی دعا کردم تو درساتو پاس نکنی اینجوری میگی
موفق باشی

هستی جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:39

داداشی این که میگی کنار هم تنها نیستیم بهونه است درسته یه کم به هم آرامش میدیم اما بودن در کنار هم داشتن دستایی که بتونی محکم بگیریش بدون هیچ ترسی یه حس آرامش دیگه ای داره

اره درسته...
ولی اینجا باهم این بودنو از خدا میخوایم
اون بودنی که اینقدر عمیق هست باید خیلی سنجیده به وجود بیاد
بودنی که گره خورده به وجود خدا
یه بودن واقعی تا بینهایت
توکل به خدا.. اون میبینه

هستی جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:22

چه عجب برادر رضا نصفه شب تشریف نیاوردن

شانسی اومدم

هستی جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:33

کاش دستی از فراسوی افق گوش سنگین زمان را می کشید/ هم زبانی می رسید از راه دور طعم تنها بودنم را میچشید

کنار هم تنها نیستیم ..
واسه همین اینجارو ساختم
واسه همبن اسمشو گذاشتم بزار اشکاتو پاک کنم

هستی جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:15

پروردگارا کدامین پل در کجای جهان شکسته است که هیچ کس به خانه اش نمی رسد هستی نبینه داداش رضاش دلش تنگیده

اره ولی تو این تاریکی ستاره ها خیلی قشنگ تر هستن
باید امید وار بود
و از نور تک ستاره عالم هستی خدا کمک گرفت

دل تنگم جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 http://saharbestlove.blogfa.com

تو ضربدر خودت حالا چه میشود؟


حتمآ نگاه تو دریاچه میشود!

دنیا اگر تو را از عشق کم خواهد!

با این همه بدی دنیا چه میشود؟

اما شبیه تو تنها خود تویی!

مانند تو اگر ده تا،چه میشود؟

با مهربانیت دردانه ایی گلم

شیدا اگر شوی آیا،چه میشود؟

من ناگزیرم از دلتنگیت هنوز

شبها که بی توام...ای وا...چه میشود؟

امشب بمانو در دستان من بسوز!

از دل بران غم فردا،چه میشود؟

اما قرارمان پای همین قضا!

اسم منو تو امضا،چه میشود؟

اره اخرش چه میشود...؟؟؟؟

سپیدبال جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:30

ای بابا...
میگم هنوز اون آهنگارو گوش ندادم..باید دانلودشون کنم؟
اسپیکر کامپیوترم خرابه!!
باید برم خوابگاه .پلیز تایم بده بهم خبرشو میدم بهت..
نمیدونستم سرما خوردی...خوب میشی!

اسپیکرت خرابه میتونی هدفون بزنی به کیس گوش بدی
اره باید دانلودش کنی حجمی هم نداره
باشه ..

بهناز پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:08 http://sokuteshab90.blogfa.com

سلام
چطوری خوبی بهتر شده سرما خوردگیت؟

اره بهتر شدم
امروزم ۲ تا امول زدم

بهناز پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:05 http://sokuteshab90.blogfa.com

نمیدونم چرا هر جا رسیدم

تو قبل از من از اونجا رفته بودی

تو دوسم داشتی همیشه از دور

ولی چیزی به من نگفته بودییییییییییییییییییییییییییی!!!!!!!

تو ! پشت شیشه واسم صبر کردی نرفتی زود

طولش دادی عمدا دلم میخواست میگرفتم از تو ""یه فرصت""

واسه دستاتو گرفتن ...

من ! بعد از اون شب پشت هر پنجره ای باشم یاد تو می افتم

حتی وقتی دست تکون میدادی با من

خداحافظ نگفتم !

شلوغه دورم اما ""بی تو"" دنیا

دوباره ساکت و دلگیر میشه

نمیدونم چرا قطار میره

همیشه واسه گفتن دیر میشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه !

اره همیشه دیر میشه
باید حواسو جمع کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد