...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

...



باران !!!!!!!
چقدر باید بباری تا دریا شوم ؟

چند هزار درخت باید درمن, بروید تا جنگل شوم ؟

روح سبز و ساحلی من, درمن نمیگنجد .

شبها ماسه ها را در آغوش میگیرم اما خوابم نمی گیرد .

کاش میدانستم چقدر خوب بودن, نیاز است تا پروانه شدن .

چقدر بخشش نیاز است تا تکه ای از خدا شوم ؟

آنقدر قالبم کوچک شده که از خداشدن هم ارضا نمیشوم .

نفسم میگیرد..

اینجاجای من نیست..

بالهایی برای پریدن میخواهم....

نظرات 5 + ارسال نظر
دختر اردیبهشت جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 http://faridehfe.blogfa.com

سلاااااااااااااااام رضا جوون مرسی از اینکه به دنیای من سر زدی بازم هر موقع دلت خواست منتظرت هستم.وبت خیلی نازه بخصوص آهنگت محشره.
بازم میام.قربااااااااااااااااااانت.

ممنون دوست من

مهتاب سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 19:24

سلام
وبت خیلی نازه.کاش میشد آهنگاشو دانلود میکردیم.

سلام مهتاب
برات لینکشو میفرستم دانلود کنی
راستی اسمت خیلی قشنگه

منیره دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:17

سلام شمالطف داری

سلام دباره
خوبی منیره خانم
نه دوست من حقیقت گفتم اگه شما اینجا زیبایی میبینید بخواطر زیباییه قلب خودته
حرفای من اینجا مثل یه اینه هست که تو توش قلب زیباتو میبینی

تنها یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 http://good7878.blogfa.com/

واقعا زیباه
نمیدونم چی بگم دوست دارم سکوت کنم

ممنون ..
این سکوتو میشنوم دوست من..

منیره شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:50

سلام اقارضاخوبی؟سایتت خیلی قشنگه!!!!!مخصوصا اهنگای سایتت

ممنون چشات قشنگ میبینه
خودمم اهنگاشو خیلی دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد