...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

خیلی خوبید..


امروز هوا خیلی سرد بود 


الان تازه از سر کار رسیدم خونه

خیلی خسته ام ولی ..
ولی انگار پراز احساسو شوقم

حرفی نیست..
.
فقط میخواستم بگم
حس خیلی خوبیه که تو یه جای تاریکو سرد نور شمعی که تو دست داریو با بقیه شریک بشی با کسایی که مثل تو قلبی تو سینه دارن که میزنه و بعضی وقتا بیتابی میکنه
ودلیل اشک میشه..

میخواستم بگم....

احساس میکنم بینمون هیچ فاصله ی نیست


میخواستم از احساسم بگم..

این که احساستونو دوست دارم

نظرات 13 + ارسال نظر
هستی پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:56

نمیدونم چی قراره درست بشه نمیدونم خرابه که باید درست بشه یا درسته و باید درست تر بشه خدایی تو کار خودم موندم ولی به هرحال ممنون

امیدو از خودت دور نکن..
توکل کن به خدا وقتی به اون تکیه کنی مثل اون بینهایت میشی
جوری که دیگه نیستی درونت راه نداره هستی خانم

هستی پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:28

بگو کی غمگین نیستی اصلا تو یونی از بس قیافه هستی ناله شده اسمش شده عاشق

ایشالاه درست میشه..

هستی پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:00

نه بابا کجای حرف من مشکل تیکه برداری داشت فقط خواستم بگم اون صحنه خالی از احساس برفی بیشتر به حال و روز من میاد همین

چرا اخههههههه..
غمگینی ..؟

هستی پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 20:58

برای من که هیچی از اون احساس و درک نکردم همون صحنه یخ زده که پره از تنهایی دل انگیز تره

تیکه میندازی ..

هستی پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:00

حالا نمیشد فقط برف باشه نه بغل زدی به کل صحنه رو خراب کردی

من منظورم مهربونیو احساس اون بغل بود..
منظور دیگه ی نداشتم
ولی چشم عوضش میکنم

بیــــــــــــــــتا غمزده پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:59 http://bitajooon.blogfa.com/

_████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█



سلام دوست گلم مرسی بهم سر زدی بمیرم غمو تو نبینم داشی

خدا نکنه ..
ممنون از احساست
اینجا الان داره بارون میاد

نمیدونم سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 http://Khodaya1990.Blogfa.com

سلام جمله کوتاهت خیلی به موقع بود ودلم رااروم کرداومدم ازت تشکرکنم که دیدم چقدرحرفای مابهم نزدیکه خوشحالم اومدی وبازم ممنون.یاحق

خوشحالم که اروم شدی

فریناز دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 http://delhayebarany.blogsky.com

موجای دریا همیشه به هم ختم میشن...
چه تو بستر آبی بیکران چه تو ساحل...
اما همیشه به هم میرسن...

مثل دل ما آدم ها...

احساس تو هم زیباست که حس خوبی بهمون میده داداشی

اینو مطمئن باش

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

آسمان یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:37

باید بهت بگم
واقعا زیبا مینویسی
من خیلی نوشته هاتون و دوست دارم
خیلی با احساس من خیلی بهتون سر میزنم

ممنون از این که سر میزنی و همچنین از تعریفت

ازیتا یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:12

میفهمم چی میگی

سارا شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:59

نگاه کن ساعت چنده؟؟؟؟؟؟سه!!!!!!!!!!!!
بازم می آم اینجا داداش گلم
بازم واسه اون عکس خیلی قشنگ ممنون.
سیوش کردم
شب بخیر.

سارا شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:22

بله هستم

ساراخانوم شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:01

سلام
این عکسه خییییییییلییییییی قشنگه....
دلم واسه برف لک زده...

یکی دیگه دارم اون مهشره اگه هستی بزارم الان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد