...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

قربت...

 

 

 

انگار امروز با روزای دیگه

یه فرقی داشت ..

نمیدونم ..            نمیدونم چه فرقی

امروز تولد امام رضا بود..   تلوزیون همش حرم امام رضارو نشون میداد

 

 ساعت طرفای 5 ، 6 بود که گفتم برم بیرون یه هوایی بخورم 

درو که باز کردم ..       خیابون جلو چشام بود 

 

خیابون پر ادم بود

..

پر از..      مردای چشچرون ..         ،زنای ارایش کرده.. ،دخترای صورت زیبا... که پسرارو عاشق میکنن با لباسای تنگشون

  یا امام رضا امروزبخواطر تولد تو خیابونا شلوغه... 

بمیرم واسه قربتت... .. .. 

من که کسیو ندارم .. فقط همین جاست که دردای دلمو میریزم رو کیبورد 

از صبح تاحالا یه بغضی اشنا گلومو گرفه

میخوام باهات حرف بزنم

دوست داشتم الان تو حرمت باشم .. فقط اشک بریزم

ولی نه زیادم مهم نیست همینجا اشک میریزم

خیلی ها میگن که تو قریبی

..

ولی قربت یه کلمه بیشترنیست که بعد اسمت رو زبون ادما میاد

هیچ کس نمیفهمه

..

اینجا خیابونا بوی قربت میده

...

دورو برت شلوغه ولی تنهایی

انگار منم تنهام . تو مرحم قلب خستم باش .. تو اشکومیفهمی

..

تنهام نزار

..

خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوست دارم

..

نه بخواطر گنبد طلات ،نه بخواطر صحن بزرگت

بخواطر قربتت

تولدت مبارک عزیزم

نظرات 8 + ارسال نظر
MINA دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 16:09 http://tanhatarintanha.blogsky.com/

سلام
ممنون که به وبم سرزدید
خیلی قشنگوزیباست
میشه منولینک کنید؟؟؟
آخه من شمارولینک کردم
موفق باشید
بازم منتظرتون هستم
ممنون
بای

چشم حتما

سارا شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:28

خیلی ناب بود اینکه بهش گفتی عزیزم.
من فقط یه باررفتم اونجا.
مثل خواب بود.

ایشالاه قسمت بشه بیشتر بری..
این تانستون میخواستم برم ولی نشد بجاش رفتیم شمال

فریناز جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 17:05 http://delhayebarany.blogsky.com

چه قشنگ بهش تبریک گفتی...

میدونی خودش صدات کرده که تونستی باهاشون صبحت کنی؟

روز تولدش عجیــــــــــــب فرق داشت با روزای دیگه...

خوش به حالت

اسمت
رضاست

ممنونم ازت فرینازم گشنگه..
مخففش فکر کنم بشه فرفری ..

منا یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:42 http://www.onlylove94.blogfa.com

توهم مث من غمگینی....

آپم

هستی پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:45

نمیدونم شاید به خاطر اینکه خودمم یه جورایی بین این همه مثلا آدم تنها و غریبم بعدشم تو با این قلب پاک و مهربونت همون بهتر که میون این همه مترسک تنها بمونی گرچه میدونم خیلی دوست داشتنی هستی خوش به حال همسفر آیندت آقا رضا

ممنون..

هستی چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 20:46

منم همیشه تولد امام رضا اساسی حالم گرفته میشه

تو دیگه چرا....؟؟

nabil چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 http://europa-persia.blogsky.com/

chera neveshtehato penhon kardi reza jan ?!

پنهونشون کردم میترسم بدزدنم..
نه که فقط یه دونه ام ..
البته گفتن نداره

nabil چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 http://europa-persia.blogsky.com/

salamatie khodet dostam .... merci az hozore sabzet reza jan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد