...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

عشق اینه..؟

 



امروز یکی از دوستامو دیدم ..

اصلا نشناختمش .

دست  GF شو گرفته بود فکر کنم داشتن میرفتن سینما

وقتی بامن رفیق بود اسمش وحید بود

خیلی دوسش داشتم

یادش بخیر ..

روزایی که باهم تو حسینیه شربت پخش میکردیم

قلبمون خالی بود ..

.

نمیدونم چرا خودشو باخت
یه روز یه دختره  بهش گفت دوست دارم..
تو راه مدرسه..

باهاش دوست شد. به من میگفت عشقش پاکه..


یه روز که باهاش قرار گذاشته بود دستاشو گرفت..


خیلی خوب میتونم حس اون لحظه رو تصورکنم حسی که بهت میگه عاشقی ..

ولی ...
اون عشق دستاشو عادت داد به دستای نامحرم ..
.
وحیدی که وقتی باهم تو حیأت زیارت عاشورا میخوندیم چشای خیسش پر عشق به خدا بود..
فکرمیکرد ارامش تو دستای دوست دخترشه..
گزشتو گزشتو         گزشت..
.
ولی نه زیادم نگزشت   
اون دختر رفتو وحید هنوز دنبال ارامش میگرده ..
 تو دستای نامحرم...


ایینه عشق؟؟


نظرات 9 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:43 http://reyhane.blogsky.com

سلام رضا جون کارت درسته واقعا زیبا نوشتی

MINA دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 16:13 http://tanhatarintanha.blogsky.com/

ای کاش پسرها هم بی وفانبودن
که عشقشونورهاکنه
بدبره با یکی دیگه
به نظر من اصلا عشق وجود نداره


چرا وجود داره... به حرفم اعتماد کن

فریناز جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 17:08 http://delhayebarany.blogsky.com



دلتو سفت بچسب مثل وحید نشه

بذار خدا باشه و خدا و خدا...

نلغزی داداشی

نه نمیزارم رویای پاکم خراب شه اجی

زهرا دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 http://my-torn-pieces.blogsky.com

سلام

خیلی قشنگ نوشتی.... در عین سادگی پر از حرف و درد...

ممنون..

مهرپات دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:09

هــــــــــــــــــــــــرکه با احساس باشد عاقبت خواهد شکست

این جــــــواب سادگیست !

اشکال نداره ..
بشکنی خیلی بهتره تا هم رنگ این جماعت شی

باران یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 18:33 http://www.lover1390.blogsky.com/

سلام من خودم شخصا با دوستی مخالف نیستم ولی متنفرم از دختر پسرایی که هر روز با یکی دیگه هستن برای همین هیچ وقت با کسی دوست نمیشم ونخواهم شد مجتبی عزیز راست میگه وقتی هم میخوای به یکی بگی راهت اشتباهه گ
وش نمیده چون این راهی که ادم باید خودش تجربه کنه و بفهمه اشتبای محضه ممنون از وب قشنگ من شما رو لینک کردم شما هم دوست داشتی منو لینک کن بازم بهم سر بزن

اره باهات موافقم..

MojtabaMax چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 17:07 http://alonemax.blogsky.com

سلام...

ای بابا ما یه عمر چشمامونو بستیم کج رفتیم یه عمر سوختیم و خیال کردیم ته گرمای عشقه...
حالا که به بقیه میگیم نرید این راهو ، انگار نمیشنون...
انگار نمیدونن دوستی با جنس مخالف مثل آتیشه...درسته هم گرما داره هم نور ولی نزدیکش بری میسوزی...
اتفاقا ماهه پیش به یکی از دوستام همین رو گفتم که پسر نکن این کار رو...ما کردیم عاقبت نداره...تهش پشیمونیه...

میدونی چی بهم گفت:برگشت و تو روی رفیق چندین و چندسالش نگاه کرد و گفت:تو به من حسودیت میشه که من با فلانی دوستم و تو نیستی...

دیوونه نمیدونست من قد موهای سرش دختر بازی کردم و آخرش هیچ...
فکر میکنه دیگه آخره عشق و عاشقیه اگه دست دختره رو بگیره ببره پارک و چهار تا دوستت دارم و بی تو میمیرم بذاره تنگش دیگه حله...نه...
این عشق نیست...
آتیشه...
با اینکه 17 ، 18 سالم بیشتر نیست ولی خوب میدونم ته هرکدوم از این بیراهه ها چیه...
کاش میتونستیم چیزی رو که میبینیم و دیگران نمیبینند رو بهشون نشون بدیم...ولی چشماشون رو این عشق دروغی بسته...
پر حرفی کردم ببخش...اومدم بگم کم پیدایی...نمیای یه سر هم به ما بزنی؟...منتظرتما...

سلام داداشم مجتبی خوبی ؟؟
منم انقدر گفتم کف کردم..

هستی چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:07

نمیدونم چرا هرچی که من تجربه کردم و تو هم تجربه کردی مثل همین دوستی که خیلی هم دوسش داشتی راستی سلللللللام میدونم جام خالی بود اساسی

الان دیگه یجوری شده که همه اینو تجربه کردن..

مطهری چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 http://motahari-ns.blogsky.com

سلام

دوست عزیز ، در صورت تمایل و امکان سایت من را لینک کنید تا با کمک شما در موفقیت دوستانمان سهمی داشته باشیم .

ممنون از توجه شما .

www.motahari-ns.blogsky.com

باشه عزیزم
راستی علیک سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد