...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

دیگه نگوتنهام..



این چند خطو مینویسم واسه اونایی که حس میکنن تنهااااا هستن

 حس میکنن کسی درکشون نمیکنه..بعضی وقتا که دلم میگیره یه حسی میاد سراغم
یه حسی که مثل غبار میشینه رو صورتم...
انگار خسته میشی از این قفس گلی که محدود شده به خوردنو اشامیدن .
دلت میخواد یکیو بغل کنی.. ولی اخه کسی نیست

.
.
.
خودتو تنها میبینی با قلبی که پراز احساسه..
دل تنگ اسمون میشمو میرم تو حیاط
به اسمون نگاه میکنم

وقتی نورستاره ها ی دور دست به چشمم میرسه
وقتی به این فکر میکنم که نور با سرعت 300 هزار کیلومتر برثانیه چند سال توراهه که از کهکشان بغلی به چشمم برسه
تنم مور مور میشه
یاد بزرگیه خدا میوفتم انگار یک لحظه یادم میاد حقیقت زندگی رو
این که ما روی زمین غریبه ایم..
اینجا خونه ی ما نیست.. خونه ی ما یه چیزی تو مایهای اسمونه..
، وهم الود ،قشنگ ،پراز ستاره
تو همین فکرها یه حسی میاد سراغت.
.
.
.
انگار خدا رو داری توستاره های خیلی دور میبینی
سکوت وجودتو برداشته ولی قلبت پراز شوق میشه..

.
جوری که این احساس میخواد از چشات بیاد بیرون

.
اره..، خدا که میلیاردها کهکشانو افریده داره تورو نگاه میکنه
نزدیکت میشه نزدیکو نزدیکتر
انقدر نزدیک که اونو تو همون قسمت از دلت که گرفته تنگ بود حس میکنی
دستای گرمو مهربونشو رو صورتت احساس میکنی
تو همین لحظه یه قطره اشک غلت میخوره و صورتتو نوازش میکنه، داغو پراحساس
اون که کهکشانهارو افریده اومده تورو اروم کنه
تویی که انقدر حقیری...
.
چون عاشقته...
.
عاشق تنهاییت،


عاشق چشمات وقتی که بهش نگاه میکنی،


عاشق اشکهای شورت...

عاشق احساس نازت..

خودتو بسپار به عشقش تا عشق مثل یه بچه با مدادرنگیهای سرکند تودفتر زندگیت نقاشی بکشه،ساده و پراز رنگ  

دیگه هیییییییچوقت نگو تنهام...
عشق هست ..
منم پیشتم همنفسم...
نظرات 6 + ارسال نظر
بهناز پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 http://sokuteshab90.blogfa.com

میدونی قشنگیه دنیا چیه؟
اینکه تو بیخبر باشی و یکی دیگه برات پیش خدا دعا کنه


اره قشنگه..
خیلی قشنگه
خیلی خیلی قشنگه

Ehsan شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:22 http://boosehayeasheghane.blogsky.com/

سلام ... ممنون که به وبم سر زدی .....
من شما رو لینک کردم ... هر وقت منو لینک کردی بهم خبر بده ....

هستی جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:34

عزیزم گفتم که ندارم

بیخیال بابا شوخی کردم

علی جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:33 http://www.alibarzegar7.blogsky.com

سلام مشتی تو هم خسته نباشی وبلاگ خوشکلی داری
انشالله تا شنبه میره رو سرور سایت ادرسه دقیقشو بهت میدم
به محض درست شدن لینکت میکنم
ممنونم

حتما بگو
منتظرتماااااااا

هستی پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 19:54

یه چند روزی نمیتونم بیام بهت سر بزنم تا وقتی برگشتم همینجوری مهربون بمون باشه

باشه ولی یادت باشه ادرس بلاگتو ندادی

هستی پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:46

آنجا که کشتن عاطفه فرهنگ میشود / دل ها برای مردن گل سنگ میشود/ من بی صدا به یاد خود ساز میزنم/ آری دلم برای خودم تنگ میشود

قشنگ بود
اره دیگه کشتن عاطفه و احساس عادی شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد