...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

تنهام نزار۰۰۰


دلم گرفته خدا..
.
نمیدونم چمه , شدم مثل بچه های کوچولو که بهونه میگیرن
چشام ... چشامو میبینی خدا
.
منو ببخش
خیلی بی معرفتم
تو بهم میگی از شیطون اطاعت نکن منو بی حیا میرم درشو میزنم
اخه چقدر تو...
مهربونی.اخه چقدر تو با گذشتی.تو به من نیازی نداری ولی باز منو میبخشی .من حقیرو .من بدقولو
باز اومدی ...
منو اروم کنی بازم وقتی همه جا تاریک شد.
تو اومدی به قلبم نور بدی میدونم هنوزم دوسم داری..
.
خجالت میکشم ازت
چشمامو نگاه کن...
.
.
.
دیگه حتی روم نمیشه بهت قول بدم
چون به احتمال زیاد یادم میره
میترسم خدا ،میترسم انقدر بدقولی کنم دیگه ازم خسته شی
دوست ندارم مثل ادمای دیگه بیتفاوت ازعشقی که بهم داری رد بشم
بعضی ها چون تورو نمیبینن عشقت رو کوچیک میدونن, اونا خودشون کوچیکن .
فکر میکنن عشق واسه هرچیه که دیده شه وبشه لمسش کرد
اونا بارونو نمیبینن؟ مگه ما میمیریمو میریم زیر خاک جسمی که دیده میشدو لمس میشد نابود نمیشه؟

تنهام نزار.. اینجا خیلی تاریکه..  
 خیلی بی رحمه...
منو واسه خودت بردار..
بهم نورو عشقو امید بده
,
میخوام بیام پیشت دستمو بگیر....
.
دوست دارم دلیل اشکای داغم...



یه قلب تنها که خدارو داره

                            

                               تو سینه ی خسته و بیقراره


یه قطره اشک میاد پایین رو لبهام

                           

                              این قصه انگاری که رو تکراره


دستمو میزارم الان رو قلبم

                             

                              دیگه فقط خدا میفهمه حرفم


یه کلمه اروم اروم زیر لب

                            

                               خدامنو ببر که خیلی خستم


دلم میخواد الان بارون بباره

                    

                           این بوی خاکه دلم دوست داره


یه روزمیاد منم دیگه از خاکم


                             اون روز بارونیه و پر بویه خاکه

 

                           ...

نظرات 3 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:09 http://www.alibarzegar7.blogsky.com

سلام دادش ممنونم عزیزم شما محبت دارین ولی آدرسش داره عوض میشه داریم میبریمش رو سرور سایت آدرس جدیدش اینه
www.alibarzegar7.com
بازم ادرس دقیقشئ بهت میدم من به محض درست شدن سایت لینکت میکنم
به دوستاتم معرفیش کن به نظرم امشب میره رو سرور سایت دیگه

دمت گرم
خیلی خوب شد که گفتی بهم باشه من به دوستان معرفیش میکنم
ایشالاه موفق باشی
یا علی

آسمان سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:21 http://www.skyblue.blogsky.com/

سلام ممنون به وبلاگم سر زدی
باید بگم وبلاگتون خیلی زیبا بود
اگر موافقباشید تبادل لینک کنیم

سلام دوست گلم
بلاگ شماهم زیبا بود
باشه موافقم من لینکت میکنم

قوی سفید دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:20 http://www.ghoo10.blogsky.com

سلام.
وبلاگت قشنگه..
از احساسات پاکی که داری خوشم اومد...
آدمایی مثل تورو دوست دارم..
میتونم لینکت کنم؟

سلام عزیز
ممنون از نظرت
باشه موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد