...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

station mod...




نشسته بودم تو ایسگاه مترو ..

استگاه مترو که نه

من اسمشو میزارم station mod

اره خلاصه..

دونه دونه میومدن روی سن و با حرکات موزوون 

یه قرر یه فرررر  از روی سن رد میشدن

چایگاه تماشاچیارو نگو...

اووووووووووووف

خودت میدونی دییییییگه!!

.

 

نشسته بودم توحال خودم که یکی ازون مای کنای زیبارو با کفشای تق تقی اومد زرت نشست کنار من.

قشنگ بود، بوی خوب میداد

حتی میشه گفت دلنشین بود قیافش ازون معصوما بود

یکم نگام کرد

خودمونیما به کسی نگید، تودلم یه لحظه بخواطر قشنگیشو بوی عطرش جزبش شدم ولی اصلا به روم نیوردم... چون اصلا قصدی نداشتم


طرفای ساعت 1 بود داشت اذانو از تلوزیونی که اونجا اویزون بود پخش میکرد

تلفنش زنگ خورد:

الو سلام عشقم خوبی؟

نه تو راهم الان میخوام سوار مترو شم

اره جیگر هستم به مامی گفتم میرم خونه خاله!!!!

.

گوشیشو قط کرد ...

.

من که اصلا یجوری شدم ..نمیدونم!!!

.

چه ارزشی داره رنگ ابیه توچشماش؟

.

چه ارزشی داره اون بوی خوب ؟

.

دختری که حاظر میشه یه نامحرم لمسش کنه چقدر ارزش داره ؟؟

 لحظه ای که اون دختر حیاشو نابود میکنه رو تصور کن!!!

اصلا اون احساس داره؟

اون میتونه عاشق شه!

اون ارامش داره؟

 

حاظری قلبتو بدی به اون!!

 

بخدا قسم که چشمای ابی به تو ارزش نمیده....

عطر 212 به وجودت بوی خوش نمیده....

اگه دنبال ارزشی به قلبت چشمای اسمونی بده

و به وجودت عطر حیاوعفت بزن...

 

مراقب خودت باش رفیق...؛

نظرات 5 + ارسال نظر
فریناز یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 18:48 http://delhayebarany.blogsky.com

سلام..

صدای باران می آید حتی در این پرچین شبرنگ... اما خستگی ش را!!!

اینجا خستگی ها را می خوابانیم... و زیبا کلبه ایست برای دمی نشستن و نفس کشیدن...

خوشحال میشم جز دوستانون باشم...
موفق باشین...
به امید دیداری دوباره

ممنون از لطفت
شعرتم قشنگ بود مرسی

هستی دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:47

چقدر خوبه که هنوز انسانیت نمرده قدر خودت و بدون تو خیلی پاکی مثل نوشته هات

ممنون

آشنا دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 http://goleyas90.blogsky.com

سلام
از اینکه به وبلاگم اومدی متشکرم
بازم سربزن قدمت روی چشم
یه دسته گل یاس تقدیم تو!

راستی وبلاگ خوشگلی داری!

ممنون

گندم دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:21 http://daily-of-me.blogsky.com/

زیبا بیانش کردی..باهات موافقم

ممنون از این که بهم سرزدی رفیق

vahid دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:20 http://www.parspic.net

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما مدیر محترم سایت

همانطوری که میدانید یکی از کارهایی که باعث میشود تا رتبه و بازدید وبگاه شما افزایش یابد داشتن یک پیج رنک خوب است که وب سایت گوگل آن را بر اساس معیارهای مختلفی به سایتها می دهد.یکی از همین معیارها تبادل لینک می باشد که تاثیر زیادی در گرفتن پیج رنک مناسب دارد.شما هم اکنون میتوانید با مراجعه به سایت ما (پارس پیک) برای این کار اقدام نمائید.
برای اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه کنید.
http://www.parspic.net/link
کلیه مراحل در صفحه فوق توضیح داده شده است.

با تشکر و سپاس فراوان
مدیریت پارس پیک
Www.Parspic.Net

باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد