...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

چشماتو واکن...



چند وقت پیش یکی از دوستام داشت باهام دردو دل میکرد

میگفت خسته شده از این دنیا میگفت دلش میخواد بره پیش خدا در کل منظورش این بود که این دنیا بدرد نمیخوره...


وقتی به حرفاش فکرکردم دیدم اصلا درست نمیگه

خداکه فقط تواون دنیا نیست
 خدارو میشه تولبخند یه نوزاد دید ..یا تو گرمیه دستای دوست.. یا تو اغوش مهربون مادر یا تو بارونی که نم نم میباره..
قبلا گفته بودم ادم موجود فراموش کاریه الان بازم میگم

چرا از خودت نمیپرسی چرا وقتی که یه شلیل ابدارو گاز میزنی ابش جمع میشه زیر زبونت چشماتو میبندیو تمام وجودت پراز لذت میشه
یا وقتی صبح از خواب بیدار میشی تابری توحیاط وضو بگیری نسیمی که به صورتت میخوره تورو زنده میکنه
اصلا به من بگو ببینم واسه چی باید اسمون ابی باشه؟؟
این همه رنگ.. ا
صلاچرا گل خوشگله وبوی خوب میده؟؟

میتونست بوی جوراب بده

همین الان که لبخند رو لبات نشسته برو تو اینه خودتو نگاه کن ببین
چقدردل نشین شدی..
کی گرمارو به اغوش مادر داده...
کی اشکو به چشمای نازت داده...
چرا اسمون تیره پراز ستارهای یه که مثل الماس میدخشه
..

جون من ازین سوالا اسون نگذر
.
.

چشماتو فقط واسه یه لحظه ببند....
.یه نفس عمیق بکش
.
.
.
.
نفس های تو پر از وجود خداست،
به بودنش ایمان داشته باش به جون مادرم قسم خدا هست به خورشیدی که با اون شدت میتابه نگاه کن ...
بودن خدا تعجب اورتراز خورشیدی که هر روز میبینی نیست فقط خورشیدو چون زیاد دیدی واست عادی شده
 فردا که از خواب بیدار شدی صورت نشسته برو بیرونو خورشیدو نگاه کن
ولی نه مثل روزای قبل،
چجوری این انرژیه عزیمو نابودکننده جوری به ما میرسه که به ما حیات داده؟

تمام وجود از خداست و وجود یعنی این دنیا و اون دنیا و تمام دنیاها
و عالم به همراه ثانیه هاش پراز خداست و بزرگترین و زیباترین ولطیف ترین وشیرین ترین وخوشبوترین وبا ارزش ترین قسمت از خدا فقطو فقط تو قلب توی و اسمش عشقه....

دنبال خدا نگرد فقط چشماتو باز کن...  


تو بزرگترین قسمت از خدارو داری باید از شوق اشک بریزی....


قدرشو بدون...

نظرات 7 + ارسال نظر
نازنین جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:49

سلام.خوبین؟
از اونجاییکه منم عاشق بارونم خواستم از این کد استفاده کنم که
بی فایده بود چون وقتی کد قطره ها رو میذارم خود قطره ها درست عمل میکنن اما قسمت نظرات و بعضی قسمت هایِ دیگم غیر فعال میشن .ممنون میشم کدی رو که تو وبتون زدید دقیقا همونو برام ایمیل کنید
مرسی.منتظرم

نازنین خانم من سعی کردم از طریق ایمیل نشد
ادرس بلاگتو بده واست بصورت کامنت بزارم..

هستی دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:51

مهم این نیست که من ندارم مهم اینه که یکی و پیدا کردم که حرفاش حرف دل منه

هستی یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:49

چی قبوله

این که بلاگ نداری دیگه..

مرجان یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:34 http://marjaniii.blogsky.com

خیلی خیلی زیبا بود دوستم

ممنون

هستی شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:38

گفتم که ندارم چرا میزنی حالا گناه دارم

باشه قبوله

هستی شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:31

باران برای کسی تکراری نمیشود هروقت بیاید دوست داشتنی است تو بارانی

قشگ بود...
ادرس بلاگتو ندادیاااا

هستی جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:49

باران که می آید تو می آیی حالا چرا این شعر و برای وبت گذاشتی

هر وقت که بارون میاد یکی هست که دلش خسته هستو دل تنگه اون لحظه ی که بارون میاد انگار خداست که اومده مثل بارون غبارو بشوره و بجاش عشقو نور بیاره...
بارون دستای مهربون خداست رو صورت بنده هاش..

قشنگ نیست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد