...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

یکی منتظرته...








ما ادما وقتی عاشق میشیم خودمونو پر از احساس میبینیم .حس میکنیم کسی به اندازه ی ما دوست داشتنو نمیفهمه و عاشق نیست

بعضی وقتاهم اونی که دوسش داری زیاد نمیخوادت،اونوقت یه حسی میاد سراغت ...

پراز حسرت میشی پراز درد میشی تودلت میگی کاش همینجوری که من دوسش دارم اونم منو دوست داشت

کاش...
اگه اونقدر که من دوسش دارم دوسم داشت جونمو واسش میدادم

یه لحظه ساکت...
هیییسسسسس
دوپ توپ
دوپ دوپ

توپ دوپ

.

.

.

.

.

.

اره این صدای قلبته
 همون که یک عمر برات میزنه بدونه این که یک لحظه استراحت کنه
اگه فقط یکم درک داشته باشی اینو میدونی که وقتی یه قلب تو بدن یک انسان میزنه میلیارد ها دلیل باهم همکاری میکنه تا تو صدای ساده ی تاپ تاپ شو بشنوی
تمام عمر؛ یه چیزی توسینت داره با صداش میگه..
 یکی هست که عاشقته، یکی هست که میخوادت، یکی هست که بیقرارته
یکی هست که دوست داره توهم دوسش داشته باشی

خیلی بی انصافیه اونکه کهکشان هارو افریده سرچشمه ی تمام هستیه ؛عشقو احساسو افریده وهمین قلبت رو،عاشق ما بنده های حقیرو بدقولو کم طاقته،
حتی بی معرفتیه مارو میبینه و بازم معرفت خرج میکنه،
خیلی بی انصافیه عاشقش نشیمو مثل وقتی که یکیو روزمین دوست داریم شبها زیر پتو از عشقش..
 اشک نریزیم،
 بیقرارش نشیم،

اون عشقشو تو عمل بهت ثابت کرده توهم توعمل بهش ثابت کن..

.


حالاکه میدونی یکی هست که بی اندازه عاشقته جونتو واسش بده..

.

تنهاش نزار بی معرفت...


نظرات 3 + ارسال نظر
حس سبز جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:48 http://www.hesesabz.blogsky.com

سلام دوست من.ممنون بابت نظری که دادی.اونو تو قسمت نظرات یک ماهگی قرار دادم.مایل به تبادل لینک هستی؟

سلام عزیزم ..
از توهم ممنونم که سرزدی
باشه منم لینکت میکنم

مرجان پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:47 http://marjaniii.blogsky.com/

سلام دوستم ممنون که به وبلاگم سر زدی .
تو هم خیلی با احساس و زیبا می نویسی چه عکس زیبایی هم گذاشتی برای نوشتت .
موفق باشی .

شماهم همین طور
موفق باشی ..

هستی پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:21

خدا آن حس زیباییست که در تاریکی صحرا/ زمانی که هراس مرگ میدزدد سکوتت را/ یکی همچون نسیم دشت میگوید : کنارت هستم ای تنها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد