...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

اسغفروالله .. ولنتاین


این عکسو خیلی دوس دارم ..          یه حسی تو نگاهشون هست...         ایشالاه خودم

ما که کسیو ندایم واسمون کادو بخره

یعنی کسیو دوس نداریم داشته باشیم

ولی خوب یه روز اشکال نداره اگه کسی هست با من دوست شه میتونه برام پیام بذاره

فقط بگم کادوش باید خوب باشه عروسک مروسک قبول نی

شوخی کردم توهم..

بوخوره تو سرت..         ولنتاینتون قبول باشه


نظرات 16 + ارسال نظر
سپیدبال شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:37

در ضمن...شاد بنویس!فهمیدی یانه؟!
خب...حداقل یه کم تعادل ایجاد کن!!..یه کوچولو شاد..یه کوچولو غمگین!!

چششششششششم
شما سفارش دیگه ای نداری
زنگ بزنم پیتزا بیارن

خاطره پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 19:31

سلااااااااااااااااااااااااااااااام!رضا خان از وقتی نوشته هاتو خوندم...............انگار خودم نوشتمشون.....................واقعا محشری..................

ممنون اگه به قلبت میشینه بخواطر زیباییه قلب خودته

هستی پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:49

نخیر هستی خوش اخلاقه داره باهات شوخی میکنه تو بداخلاقی که جدی میگیری

نخیر من جدی نگرفتم
الان هستی هستی؟

هستی پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:31

حالا دیگه هستی چرت و پرت میگه

دیدی دیدی
بد اخلاق

هستی پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:22

دست گلت درد نکنه آدم با آبجی هستیش اینجوری حرف میزنه

مگه من چی گفتم

هستی پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 13:07

از کدوم به بعد ایا

از همون دیگه
میگم منو تو چقدر چرتو پرت میگیم

سارا پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:29

چرا نظرمو نذاشتی؟؟
دیگه نیام وبت یعنی؟؟؟؟
برم؟؟!!!!

کدوم نظر ؟؟؟
من همه نظرارو میزارم
یه بار دیگه نگاه کن من هیچ نظریرو پاک نکردم

هستی پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:31

نخیر هستی خوش اخلاق داداش رضابد اخلاق

باشه ازین به بعد خوش اخلاق

هستی چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:33

خو یواش میگم میخوام برم

شوخی کردم توهم..
بداخلاق

هستی چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:55

نمیخوام خو میخوام برم

تند صحبت نکن

هستی چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:52

آره راست میگم واقعا که

خوب حالا توهم
نرو

هستی سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:40

خو اگه دوست نداری هستی می ره تا یه دختر از تو وبت کم شه


جون من راست میگی؟؟؟

افسانه سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:38

ولنتاین تون مبارک عکس انتخابیت هم خوشکله

ممنون ....
خوشگل کمه به این میگن ناز

pحسین رضایی سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 http://rezaei307.blogsky.com

سلام دوست عزیز
با شما موافقم
عکس خیلی قشنگی بودااااااااااا
من آپ شدم
لطفا قابل بدونید و سر بزنید
با تشکر (حسین رضایی)

سلام عزیز دلم
وای شما طلسم اینجارو شکستید
مردم از بس اینجا دختر اومد

بازم بهم سر بزن دادا

هستی سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:25

باشه برات عروسک میخرم

من میگم عروسک قبول نی تو میگی عروسک میخرم
باشه دیگه همینم غنیمته

آتوسا سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:11

داداشی رضا این اشتباه و نکن
.هر دوستی یک دل شکستن توش داره حالا تو یا طرف مقابلت.
نه قلب کسی و بشکن نه بذار کسی دلت و بشکنه.
بشین زندگی تو بکن بابا بخدا دختر ها هیچی ندارند جز ا.دوست داری من همون که وقتت رو بگیرند.
یک ایمیل قشنگ واست میفرستم بربخوان جای کادوت

گناه داری
اگه نیومد حتما فیلد شده

میدونم اتوسا خانم
با حرفات موافقم
منم شوخی کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد