...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

چشمامو میبندم..


امشب دلم لبریز شده..

امشب میخوام از تنهاییم بنویسم ..            از سکوتی که امشب منو بغل کرده

دلم گرفته ..                   انگار شدم مثل یه بچه که مامانشو گم کرده

مثل یه بچه ای که هر کاری میکنی نمیتونی اشکو از چشاش بگیری

بچه ای که فقط مامانشو میخواد

نمیدونم دلم چی میخواد..          دلم تنهاست

بیرون داره برف میاد ..      همه خوابیدن..      سوکوت ..

از خودم میپرسم الان کسی مثل من هست .؟

یکی  که مثل من دلش بیقرار باشه

یکی که چشاش با هر بار پلک زدن صورتشو خیس تر کنه

میدونم که هست

میام اینجا مینویسم تا یه روز نوشته هامو بخونه و بدونه تنها نیست

بدونه من ارزوم اینه که اشکاشو پاک کنم

بغلش کنم..     بهش بگم تو این دنیای تاریک پیشتم

بهش بگم تنهاییتو میفهمم...

انگار این برف دلمو دلگیر تر کرده

تنها کاری که میتونم بکنم اینه که این واژه ها رو بچینم کنار هم ..

تا دلم اروم شه..

ولی نمیشه..    خدا جون تو میدونی ایجا چقدر کثیفه

دلمو واسه خودت بردار..    بهم نور بده..     اینجا خیلی تاریکه

این کودک تنهاو گمشده رو تو اغوشت بگیر

میدونم که این اشکها دستای گرم نوازش توی

وقتی تو هستی    این اشکهای شورو این دل داغون قشنگ میشه برام

دوست داشتم تو این شب سرد یکیو تو قلبم داشتم

دستاشو میگرفتم تو دستام براش از دلم میگفتم

.

دوست دارم شعر بگم.

یه شعر خیس..

یه شعر پر احساس واسه خدا..

.

                                                                                          ببار بارون همین امشب

                                                                                     که در اوج  تمنایم


                                                                                مثل تشنه لبی بی کس 

                                                                           در این کویرسوزانم


                                          ببار بارون همین امشب

                                                        ببارو بشور اشکامو

                                                                     ببارو بگو من هستم

                                                                                 که امشب پراحساسم


                                                                                            صدا بزن منو امشب

                                                                                                  که بی تو سخت بیتابم

                                                                                            اگه اشکامو  میبینی

                                                                                 بگیر دستهای تنهایم


                                                                      بار بارون همین امشب

                                                          ببارو خیس خیسم کن

                                                 بگیر دستهای این تنها

                                      که اشکامو به تودادم


                       منو ببر همین امشب

              که یک کودک تنهایم

اسیر این جلد خاکی

تواین دنیای تیره تارم


                                   بدون تو چیزی ندارم

                                               حتی همین اشک شورو

                                                              تو دریای سخاوتی

                                                                        که من خیستراز بارانم

 

                                                                                    ببار بارون همین امشب

                                                                                          ببارومنو عاشق کن

                                                                                             مثل حس یک ترانه

                                                                                        منو ببر به رویایم

                                                 ببار بارون ببار امشب

                                                   خدا  میبینه تنهایم

                                                 منو میگیره دراغوش

                                                 اونی که میگه رحمانم...

نظرات 21 + ارسال نظر
هستی شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:59

خو تو برام نصب میکنی آیا

چرا نارحت
نه خودت نصب کن ایشالاه درست شی

هستی جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:39

به من گفتی ویروس ایا

نه گفتم ویروس گرفتی
باید انتی ویروس نصب کنی

هستی جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:27

آره خو دوست داری با هستی هنگ کنی اینجوری آیا یا اصلا میخوای جدا جدا هنگ کنیم یا اول تو هنگ کن بعد من یا اول من بعد تو یا اصلا میخوای یکی و صدا کنیم بیاد جفتمون و از برق بکشه داداشی

نه انگار ویروس گرفتی..
کارت از هنگ گزشته

هستی جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:23

چرا تهنایی آیا خو منم تهنام آیا اصلا همه تنهان آیا اصلا چه معنی داره آیا

این که همه تنهاییم بخواطر خواص این دنیاست...
ولی فک کنم تو هنگ کردی

بهناز دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:48 http://sokuteshab90.blogfa.com

سلام چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نمیدونم ..
دلم خسته است
تنهام

بهناز دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:49 http://sokuteshab90.blogfa.com

ای ول چقد آهنگ گذاشتی
هر چی صبر میکنم تموم نمیشه

هر بار اهنگ میزارم اهنگ قبلیرو حزف نمیکنم واسه همین زیاده

بهناز دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 19:57 http://sokuteshab90.blogfa.com

سلام خوبی؟
مرسی اومدی سر زدی
اره اونکه میدونم همیشه میتونیم دوستیمون رو حفظ کنیم و حفظش میکنیم اما جدا شدن سخته اینکه دیگه این جمعو نداریم سخته
هر کدوم میریم یه جا جدایی دنبال سرنوشتمون
از خاطرات دل کندن سخته
تکرار این شرایط و خاطرات دیگه نمیشه
امروز بالاخره از هم جدا شدیم اما .........

اشکال نداره
مهم اینه که با هم کلی خاطره دارید..
گریه نکن..

رویا دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:54 http://royaabi.blogfa.com

سلام رضا جان همه دلشون گرفته تقصیر زمونه است یک زمانی مردم کشاورز بودن دور هم بودن می گفتن از شادیها و غمها شون با هم می خندیدن و گریه می کردن هیچ کس در بدترین حالتش هم تنها نمی موند پسر خاله دختر عمو عمو و عمه و مادر بزرگو .... ما همه تنها شدیم چون مدرن شدیم و خود خواه و پول پرست دیگه همدیگه رو تحمل نمی کنیم حسود شدیم یا مغرور ما از انسانیت داریم دور میشیم و می خزیم گوشه اتاقهامون و تلویزیون میبیبنیم به جای اسمون واقعی ما خیلی تنهاییم
من زیاد نمی نویسم چون حالم خوب نیست ولی خوشحال میشم یکی بیاد یک چیزی بنویسه
ممنون شاد باشی

سلام دوست مهربون من
ممنون از بودنت..
شماهم شاد باشی در کنار خانواده

دل تنگم دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 13:37 http://saharbestlove.blogfa.com

دیگر
نه آدم آن آدم است
و نه حوا، آن حوا ...!!
من و تو زاده ی کدامین دو نخستینیم
که نه بوی آدمیت داریم و
نه هوس حوا ؟!

اره راست میگی

دل تنگم دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 13:36 http://saharbestlove.blogfa.com

ایـن جـا هـاے خـالـے کـه نـبـودنـت را
به رُخـم مـے کـشـنـد
چـه مـے دانـنـد . .
فـرهـادتـــ شـده اَم ، بـا تـمـام زنـانـگـے اَم
و چـه شـب هـا کـه
خـواب ِ شـیـریـنـَت را نـمـے بـیـنـَم ....

قشنگه..

[ بدون نام ] دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 13:36

مییسسسسییییییی بازم بیا

باااااااااااااااااااااااااااااااااااااش

تنها دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:34

ممنونم از حضورت
و مرسی از حضورت

خواهش میکنم
ولی فک کنم ممنون از حضورت و مرسی از حضورت جفتش یکی میشه هااااااااا

f... دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 http://yekroozbadazoo.blogsky.com

duste khubam age mayel b tabadole link budi bgu..bazam pisham biya

باشه دوست من بگو با چه اسمی لینکت کنم

نازنین زینب دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 http://zendegikon.blogsky.com

سلام رضا جان
خواستم بهت بگم
تو تنها نیستی
من هستم و خیلی های دیگه مثل ما
شاید بخاطر سنمونه
نمیدونم
ولی یه چیزی هست
اونم اینکه تو تنهاییاتو با خدا پر میکنی
پس آسوده خاطر باش داداشی

ممنون زینب خانم
حضورت بهم دلگرمی میده..
در کنار خدا

سعیده دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:49

یه دنیا ممنون
مشکل از حجم فایلم بود که به لطف شما حل شد

خدارو شکر

f... یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:43 http://yekroozbadazoo.blogsky.com

salam dustam kheyli ziba bud bhem sar bzan

سلام
باشه میام

تنها یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:15 http://good7878.blogfa.com/

نمیدونم چ یبگم در جواب حرفت
ولی بنظرم با ادمها نه تا میای براشون حرف بزنی مشتاقن
ولی وقتی فهمیدنن چه خبره راحت رهات میکنن با همه امام مونث یا مذکرش فرقی نداره
خدا جانشین تمام داشتها و نداشتهاست فقط همین

اره ولی ادما با هم فرق دارن
ایشالاه همیشه لبخند رو لبات باشه

سعیده یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:05

یعنی نمی خواین جواب بدین؟؟

هر کاری کردم نتو نستم براتون کامنت بزارم
برای ساخت کد موزیک باید این سه مرحله رو برید
۱- اهنگ مورد نظرتونو کم حجم کنید جوری که بیشترین حجمش 680 kb باشه(با اسنفاده از برنامه ی jet audio ورزن 7 به بالا ) برای راهنمایی برید به این ادرس http://www.pichak.net/code-music/amoozesh.html

2- باید فایلی که تو کامپیوترتون با استفاده از اون نرم افزار کم حجم کردیدو اپلود کنید در این ادرس (http://pichak.net/code-music/)

3-بعد اونو قرار بدید تو مدیا پلیرتون(معمولا تمام مدیا پلیر ها ازتون کد اپلود شدرو میخواد وبعد با کلید کردن رو گزینه ی تحویل دادن کد بهتون کد کامل مدیا پلیرو به همراه موزیک اپ شده میده )

باران یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:54 http://www.lover1390.blogsky.com/

سلام خیلی وقت بود بهت سر نزده بودم قشنگ بود مثل همیشه غمگین ولی پر معنا

ممنون از این همه احساس

تنها یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 http://good7878.blogfa.com/

سلام دادش خوبم
بنظرم همه یه طورایی این احساس تنهایی رو دارن بیشتر موقعه ها بخصوص وقتی خودت تنها بیدار باشی همه خواب باشن بشینی بخودت فکر کنی و زندگی بیشتر احساس تنهایی و خواستن ارامش رو
خدا رو همیشه کنار خود احساس کردن و باهاش حرف زدن ارامش خاصی میده که بنظرم با هیچ ادمی نمیشه به دستش اورد

اره با هیچ کس نمیشه بدستش اورد..
ولی فک کنم بشه با کسی که قلبش خونه ی خدا باشه این حسو تجربه کرد..

بهناز یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:49 http://sokuteshab90.blogfa.com

سلام
منم امشب خیلی دلم گرفته امشب جز اخرین شبایه دوران کارشناسیمه
وقت جدایی از دوستام ما ۸ نفر بودیم که خیلی با هم خوبیم ۳سال ونیم با هم بودیم اما امروز فردا وقت جداییمونه الان واسه هم داریم خاطره مینویسیم
خیلی سخته جدایییییییییییییییی
خیلی سخته دیگه همه باهم این جمعو نداریم معلوم نیست هر کدوم چه سرنوشتی در انتظارمون باشه......

اخییییییییییی...
ولی اگه همتون بخواین میشه کاری کرد که جدایی براتون اتفاق نیوفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد