...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

تنهام نذار..


دلم گرفته..       پریشونم..

کاش..

کاش خونمون تو کویر بود               میرفتم تو دل دشت تو سکوتش ستاره هارو نگاه میکردم

دلم میخواست تو سوکوتش  فریاد میزدم

فریاد میزدم ....       جوری فریاد میزدم که بغضم بشکنه  

دلم برای خودم تنگ شده

کاش بارون بباره امشب

خدایا تنهام نذار...      تو باشی خیالم راحته


نظرات 17 + ارسال نظر
مریم* شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:00

مرسی از لطفتون

خواهش میکنم

[ بدون نام ] شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 00:48

حیف شد! من این دو سه روز نتونستم به وبتون سر بزنم مهم نیس بازم ممنون .

خوب یه بار دیگه میذارم
شنبه شب

مریم* جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 22:14

سلام خوبین ؟
خیلی دوس داشتم اگه اهنگامو تو وبلاگتون میشنیدم ولی اشکالی نداره من گفتم اگه دوس داشتین .وبلاگتون به اندازه کافی قشنگ هست پس مهم نیس من بخاطر نوشتهاتون به وبلاگتون سر میزنم .

سلام ممنون
شما خوبی
من گذاشتم اون اهنگارو خیلی هم زیبا بود
کلی لذت بردم
سه روز تو وب بود این اهنگارو دیشب گذاشتم

منیره پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:54

سلام حالاااااااااااااااا

سلام ..
حالاش دیگه واسه چیه

سپیدبال چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 18:58

سلام...دیگه نوشته های رمز دار میذاری دیگه۱!
باشه خودم دنبالش میگردم..امید ان میرود که بیابمش..!

ای بابا این نوشته بالاش نوشتم برای اقای نهاس
یه فایل کاریه واسه دانلود اگه میخوای رمزشو بدم بری دانلود کنی

باشه گیرش اووردی واسم میلش کن

حسین رضایی چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 16:34 http://rezaei307.blogsky.com

سلام دوست عزیز
خیلی زیبابود
عکسش رو کپی کردم
منم اپم
لطفا سر بزن

باشه عزیزم .. اشخم.. گلم.. بلبولم..
ما که اینجا پسر نداریم فقط تویی
به این دخترا هم نمیشه ازین حرفا زد

منیره چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 15:41

سلام سارای عزیزم مال من خوب بود وقت کم نیاوردم ولی چون ارزوی من خوشحالیه توست اگه خدابخوادازاخراول میشمراستی اره وقتی درسام تموم میشه میام.راستی اقارضاسلام حالتون خوبه؟چه خبر؟

شما و سارا همدیگرو از کجا میشناسید
ممنون من خوبم شما خوبید

سارا سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 23:06

سارا هر وقت عشقش بکشه میاد الان عشقش کشیده
شما منیره خانوم وقتی درسات تموم میشه میای نه؟؟؟!!!
سارا راست میگه دیگه.
آزمونت خوب بود از اول آخر میشی دلمو شاد کنی ؟؟؟!!!!
مال سارا جالب نبود وقتش کم بود

وای تو چقدر با مزه ای....
نمکدون

منیره سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 16:00

سلام ممنون.هاله خانوم راست میگن منم صدای اهنگوندارم

نمیدونم چشه
واسه من که داره
فک میکنم باید وایسید تا موزیک لود بشه

Monireh سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 15:52

salam sara khanum che ajab ma didim shoma rotu asemuna donbalet migashtim ro zamin peydat kardim

سارای دیگه...
بعضی وقتا نمیاد
بعضی وقتا همش اینجاست

هاله سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 15:02

چرا اهنگتون صدا نداره

داره حتما اسپیکرت خرابه
نمیدونم

[ بدون نام ] دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 21:38

سلام حالتون چطوره خوبین؟
راستی به میلتون سر زدین من اهنگیو که گفته بودم براتون فرستادم حالا ببینین نظرتون در موردشون چیه اگه خوشتون اومد که خیلی عالیه اگرم که نه اشکالی نداره من قبلم گفتم اگر که دوس داشتین قرار بدین . ممنون

سلام ممنون از هنگا
الان دارم میذارم
امیدوارم لذت ببری

سارا دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:52

باز تو دلت گرفت!!!! من چیکار کنم دلت نگییییره؟؟؟!!! چی میخوای برات بخرم میخوای ببرمت پارک بازی کنی؟؟؟!!!

یعنی میخوای بگی خیلی مهربوووووووووووووووووووووووووونی

سپیدبال دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 17:11

سلام داش رضا خوبی؟..
میگم که فهمیدم دنبال کدوم آهنگم!..کارتون بچه های آلپو که دیدی؟!..آهنگ اونو میخوام!..میتونی پیداش کنی؟

کارتون چییییییییییییییییییییی؟؟
بچه های الپم کجا بود
من فقط پلنگ صورتی رو دیدیم باز میگردم برات
خودت بیشتر سرچ کن برام میلش کن

هاله دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 16:57

با غصه نشو همدم ، سنت شکن خود باش
آزاد ترین فردی ، وقتی که نگی ای کاش

اره راست میگی ...
قشنگ بود ممنون

Monireh یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:33

salam khubi?tafahomo!!!!

ممنون شما خوبی؟

[ بدون نام ] یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:50

راس میگین همین که خودش تنهامون نذاره کلی خیالمون راحته
همین که این قطب نمای دلمون عقربش به طرف خودش وایسه اروم میگیره

بازم مثه همیشه نوشتتون قشنگ و عالی بود و البته خیلیم دلنشین

زیبا بود ....
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد