...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

Under The Sun

فعلا که حس نوشتن نی...     از طرفتارام میخوام یکم صبر داشته باشنو بیقراری نکنن

به زودی سعی میکنم بنویسم...   فعلا براتون یه اهنگ اوردم تا نگید رضا بده..      راستی..   جاداره همین جا از کامنتایی که به سمتم سرازیر میکنید  تشکور به عمل بیارم



We all get lonely days
ما همه مون روزای تنهایی داریم


Get stuck in a phase

(روزایی) که توی یه مرحله گیر کردیم


I can see the sun is shining bright right on through the haze

میتونم نور درخشان خورشید رو ببینم که از وسط یه مه رقیق میتابه


I complain to say

من با گله میگم


Is this really my life

"این زندگی واقعی منه؟"


Now that I'm over you, and I'm sober too

حالا که دیگه تو رو از سر گذروندم و آگاه شدم


I can finally feel alive

میتونم بالاخره احساس زنده بودن بکنم


But I won't give you my heart, cause it don't break twice

ولی من قلبمو بهت نمیدم چون دو بار نمیشکنه!


Just to let you know, let you know

فقط گفتم که بدونی


And if you play the part, and play it real nice

و اگه نقشتو بازی،و خوب بازیش کنی


Baby I'll let go, I'll let go

عزیزم (اونوقت) خودمو رها میکنم


I'm sure you'll tell me anything under the sun
مطمئنم که تو همه چیزو زیر نور خورشید بهم میگی


Like how you think I'm special and the only one

مثل خاص بودنم از نظر تو و اینکه من تنها کسی هستم (که میخوای)


Cause normally I'll probably just get up and run

چون من معمولا پا میشم و فرار میکنم


But you looking so damn good to me under the sun

ولی تو زیر نور خورشید به نظر من فوق العاده ای

Are we on the same page? Don't need to play

الان حرف همدیگه رو میفهمیم؟نیازی به بازی نیست 


All these games just to get a little feel of sunshine on my face

همه این بازیا فقط یه کم از حس نور خورشید رو به صورتم میدن


And I got paid, today, is this really my life

و من امروز پاداش گرفتم،واقعا این زندگی واقعی منه؟ 


Now that I'm over you, and I'm sober too

حالا که دیگه تو رو از سر گذروندم و آگاه شدم


I can finally feel alive

میتونم بالاخره احساس زنده بودن بکنم


But I won't give you my heart, cause it don't break twice

ولی من قلبمو بهت نمیدم چون دو بار نمیشکنه!


Just to let you know, let you know

فقط گفتم که بدونی


And if you play the part, and play it real nice

و اگه نقشتو بازی،و خوب بازیش کنی


Baby I'll let go, I'll let go
عزیزم (اونوقت) خودمو رها میکنم

I'm sure you'll tell me anything under the sun

مطمئنم که تو همه چیزو زیر نور خورشید بهم میگی


Like how you think I'm special and the only one

مثل خاص بودنم از نظر تو و اینکه من تنها کسی هستم (که میخوای)


Cause normally I'll probably just get up and run

چون من معمولا پا میشم و فرار میکنم


But you looking so damn good to me under the sun

ولی تو زیر نور خورشید به نظر من فوق العاده ای

Well do you get, do you get what I need, na na na

خب فهمیدی؟فهمیدی که من چی میخوام؟


Could you show me something that I want to see, na na na

میتونی چیزی که میخوام ببینمو نشونم بدی؟


And maybe you can get underneath, na na na

و شاید بتونی به پایین برسی


If you watch the sun go down on me, na na na

Go down on me

I'm sure you'll tell me anything under the sun

مطمئنم که تو همه چیزو زیر نور خورشید بهم میگی


Like how you think I'm special and the only one

مثل خاص بودنم از نظر تو و اینکه من تنها کسی هستم (که میخوای)


Cause normally I'll probably just get up and run

چون من معمولا پا میشم و فرار میکنم


But you looking so damn good to me under the sun

ولی تو زیر نور خورشید به نظر من فوق العاده ای


نظرات 4 + ارسال نظر
سپیدبال شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:02

میگم که الان بدیدم که اسم نگذاشتم..البته تو که منو میشناسی همینجوری...

این که شناختمت از با هوشیه خودم بود البته...

الهام پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 15:47 http://www.eli34.blogfa.com

بـَعضــے آه هـا را هـَرچـِقدر هم از تـه دل بــِکشـے


سیـنه ات خـالـے نمـیشـود


امروز سـینه مـَن پـُر از همان آه هـاست
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اپم

باشه..

[ بدون نام ] شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 18:45

رفتن همه ولی نترس...
منکه طرفدار توئم...!!
بعدم اینکه لینک دانلود بذار واسه آهنگا تا من دانلودشون کنم...

بااااااااااااااااااااااشه..

مهسا جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:59

زیبا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد