...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

ارزش عشق..


                                                                                        به چه می ارزد عشق...

.

                                    ..به یکی دل که چه ارام شکست هیچ نگفت

.

                         ...به دوتا چشم که نگاهش همه تر هیچ نخفت

.

                 یا به صد خاطره کز یاد تو مانده است بجا

.

                                                                           به چه می ارزد عشق

.

                                                                  من ندانم تو بگو

.

                                                    ....به چه می ارزد عشق

نظرات 21 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:51

سعی کن تا وقتی من هستم کمتر سوتی بدی پسر توجیهت خیلی باهال بود

سوتی ؟
از چی داری حرف میزنی
سوتی چیه اصلا؟

خیلی باهالیا

سارا چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:10

قربون beautiful برادر رضا معلم زبان دوره راهنماییت کی بوده؟!!!!!!؟

سوتی دادم یعنی؟؟
من از قصد اشتباه نوشتم ببینم حواستون هست یانه
افرین

هستی شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:34

نخیر اما یه داداش رضا دارم شاید اون بخواد بزار ازش بپرسم

من الان دیدمش گفت سرکه هرو واسه شوما میخواسته ..
بعله

هستی پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:25

میبینم که برادر رضا لبنیاتی عشق باز کردن از این خامه کیلویی ها داری مشتریت شم

نداریم.....
سرکه داریم میخوای ؟؟؟

سکوت چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 14:45 http://good7878.blogfa.com/

بگو با چه اسمی لینکت کنم منو با اسم سکوت

هر اسمی دوست داری

سکوت چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 14:43

از تنها چیزی که خوشم نمیادبنویسم
کلمه عشق
نمیدونم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟

میفهمم
اخه عشق دیگه الان مساوی شده با دوغ وکشکو ماستو لبنیات..
ولی عشق برای هرکس یه معنی میده
از نظر من عشق به معنیه واقعی یکی از اسمهای خداست
و وجود داره

تنها چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 http://www.sahelegham.blogsky.com

من عاشق آن دیالوگم که پدرژپتوبه پینوکیومیگفت
چوبی بمان!آدم ها سنگی انددنیایشان قشنگ نیست...

هر کس دنیای خدشو میسازه
تودنیاتو زیبا بساز به حرف پدر ژپتو گوش نده

هستی سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 23:36

حالت خوبه آیا تب نداری آیا

نمیدونم

هستی سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 23:20

برادر رضا مگه تو سیکار میکشی آیا نخیر همون بستی سالم تره

نه هر موقع حوس بستی میکنم به یاد سیگار بستنی میخورم

هستی سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 23:01

آره خیلی فقط حیف که جوش میزنم اکشال نداره به جاش بستنی فالوده ای برام بخر

بستنی فالوده ای سرده
سیگار الان میچسبه
وینستون بگیرم برات ایا
ایا

هستی سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:36

عزیز دل بابا خدمات زیر نویسمون تموم شده

بابا..........
بگو اقاجون شکولات بدم..
دوست داری؟؟؟

هستی سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:18

نه عزیزم دارم کردی صحبت میکنم

چند سیلندری؟؟
خوب خانم محترم زیرنویس کن ماهم بفهمیم..

هستی سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:09

همینکه آخر شعر من و تو جوابت نوشتی دیگه اصلا چه معنی داره آیا

خارجی صحبت میکنی ایاا

هستی سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 14:21

خواهش درضمن کپی برداری ممنوع

کپی چی؟؟

هستی دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 23:46

گاهی نفس به تیزی شمشیر میشود/ از هرچه زندگیست دلت سیر می شود/گویی به خواب بود جوانیمان گذشت/گاهی چه زود فرصتمان دیر میشود/کاری ندارم آنکه کجایی چه میکنی/ بی عشق سر مکن که دلت پیر میشود

بی عشق سر نکن که دلت پیر میشود

قشنگ بود..

s@h@r یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 15:24 http://www.padeshahefaslha.blogfa.com

۰♥۰۰۰۰♥___♥۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
۰♥۰۰۰۰۰۰۰♥۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
۰♥آپــــــــــــــــــــــــــــم♥۰,*-:¦:-*
_۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
___۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
_____۰♥۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
_______۰♥۰,*-:¦:-*
_____۰,*-:¦:-*
____*-:¦:-*_____۰♥۰♥____♥۰♥۰
__*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰♥___♥۰۰۰♥۰
_*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰♥۰۰۰۰۰۰♥۰
_*-:¦:-*____۰♥آپــــــــــــــــــــــــــــم♥۰
__*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰
____*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰
______*-:¦:-*_____۰♥۰۰۰♥۰
_________*-:¦:-*____۰♥۰
______________,*-:¦:-*
___۰♥۰♥_____♥۰♥۰,*-:¦:-*
_۰♥۰۰۰۰♥___♥۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
۰♥۰۰۰۰۰۰۰♥۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
۰♥آپــــــــــــــــــــــــــــم♥۰,*-:¦:-*
_۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
___۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
_____۰♥۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
آپــــــــــــم۰♥۰,*-:¦:-*
_____۰,*-:¦:-*
____*-:¦:-*_____۰♥۰♥____♥۰♥۰
__*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰♥___♥۰۰۰♥۰
_*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰♥۰۰۰۰۰۰♥۰
_*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰
__*-:¦:-*____۰♥آپــــــــــــــــــــــم♥۰
____*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰
______*-:¦:-*_____۰♥۰۰۰♥۰
_________*-:¦:-*____۰♥۰
آپـــــــــــــــــــــــــــم,*-:¦:-

وای چه قشنگ گاش منم بلد بودم ازینا بکشم..

نسیم خردادی شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 23:41 http://nasimlos.blogfa.com


دل!



دل اســـــت دیگر
یا شـــــور می زند
یا تنگ می شـــــود
یا می شـــــــــــــکند

آخر هم مهر سنگ بودن بر پیشانیش
می خورد!!!


شعرات دل نشینه..

ن س ی م شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 23:08 http://nasimlos.blogfa.com

عشق ...؟
تنهاست و از پنجره ای کوتاه
به بیابان های بی مجنون می نگرد
به گذرگاهی با خاطره ای از معشوقش
آرزوها ...؟
خود را می بازند
در هماهنگی بی رحم هزاران
در بسته؟؟؟

وای چقدر شما اشنایی
من شمارو تو کامنت بالایی ندیدم..

نسیم تنها شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 23:01 http://nasimlos.blogfa.com

عشق ...؟
تنهاست و از پنجره ای کوتاه
به بیابان های بی مجنون می نگرد
به گذرگاهی با خاطره ای از معشوقش
آرزوها ...؟
خود را می بازند
در هماهنگی بی رحم هزاران
در بسته؟؟؟

خیییییییییییییلی butifoll

s@h@r شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:09 http://www.padeshahefaslha.blogfa.com

•**•.ღ♥ღ پادشاه فصل ها...پاییز ღ♥ღ.•**• با این اسم لینکم کن ممنون
من شما رو با چه نامی لینک کنم؟

با هر اسمی که دوس داری

s@h@r شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 21:01 http://www.padeshahefaslha.blogfa.com

سلام وب خوبی داری
به منم سر بزن
واگر با تبادل لینک موافقی واسم نظر بذار

باشه دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد