...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

مرگ من..


دلم خیلی تنگه ..

جز اینجا جایی ندارم..      تو این لحظه فقط این شعر ارومم میکنه

فقط این شعر..


.........مرگ من


                                           مرگ من روزی فرا خواهد رسید

                          در بهاری روشن از امواج نور

           در زمستانی غبار الودو دور

یا خزانی خالی از فریادو شور


                                            مرگ من روزی فرا خواهد رسید

                         روزی از این تلخ و شیرین روز ها

              روز پوچی همچو روزان دگر

سایه ای ز امروزها،‌ دیروزها


                                                  دیدگانم همچو دالانهای تار

                          گونه هایم همچو مرمر های سرد

             نگهان خوابی مرا خواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریادو درد


                                                     می خزند ارام روی دفترم

                                 دستهایم فارغ از افسون شعر

                    یاد می ارم که در دستان من

روزگاری شعله میزد خون شعر


                                           خاک میخواند مرا هم دم به خویش

                                 میرسند از ره که در خاکم نهند

                   اه شاید عاشقانم نیمه شب

 گل به روی گور غمناکم نهند


                                                بعد من ناگه به یکسو می روند

                              پرده های تیره ی دنیای من

                چشمهای ناشناسی می خزند

روی کاغذها و دفترهای من


                                                    در اتاق کوچکم پا می نهند

                                بعد من با یاد من بیگانه ای

                   در بر اینه می ماند به جای

تار مویی نقش دستی شانه ای


                                        می رهم از خویش و میمانم ز خویش

                          هر چه برجا مانده ویران می شود

              روح من چون بادبان قایقی

در افق های دور پنهان میشود


                                           می شتابند از پی هم بی شکیب

                          روزها و هفته ها و ماهها

              چشم تو در انتظار نامه ای

خیره میماند به چشم راهها


                                                         لیک دیگر پیکر سرد مرا

                               می فشارد خاک دامن گیر خاک

                 بی تو دور از ضربه های قلب تو

قلب من میپوسد انجا زیر خاک


                                                        بعدها نام مرا باران و باد

                                         نرم میشویند از رخسار سنگ

                      گور من گمنام میماند به راه

فارغ از افسانه های نام وننگ

.

.

نظرات 10 + ارسال نظر
نسیم لوس شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 23:12 http://nasimlos.blogfa.com

” سـرد اسـت و مـن تـنهایـم “


چـه جمـلـه ای !


پــــُر از کـلیـشه ...


پـــُـر از تـهـوع ...


جـای ِ گـرمی نـشستـه ای و می خـوانـی :


” ســرد اسـت “...


یـخ نمـی کنـی ...


حـس نـمی کنـی ...


کـه مـن بـرای ِ نـوشتـن ِ همیـن دو کلمـه


چـه سرمایـی را گـذرانـدم ...

نسیم چقدر زیاد شده
همشونم شاعرن همشونم شعراشون قشنگه
وااای

نسیم تنها شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 13:55 http://nasimlos.blogfa.com

چند روز زندگی را تنها گاه پریدن می دانم.

شاید سخت باشد اینکه همیشه در این اندیشه باشیم : " پرواز سخت است ! "

باید آموخت که انسان خلق شده است برای " حرکت " و نه " ایستایی "

برای پریدن و اوج گرفتن.

که اگر جز این بود آفرینش او را بی معنا می دانستم.

بایدرفت

باید شد،

نباید ماند


اینجا جای ماندن نیست

باور کن

باور میکنم...

نسیم تنها شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 13:53 http://nasimlos.blogfa.com

حال من خوب است اما با تو بهتر می شوم

آخ .. تا می بینمت یک جور دیگر می شوم

با تو حس شعر در من بیشتر گل می کند

یاسم و باران که می بارد معطر می شوم

در لباس آبی از من بیشتر دل می بری

آسمان وقتی که می پوشی کبوتر می شوم

آنقَدَرها مرد هستم تا بمانم پای تو

می توانم مایه ی ــ گه گاه ــ دلگرمی شوم

میل میل ِ توست اما بی تو باور کن که من

در هجوم بادهای سخت ، پرپر می شوم

خیلی خیلی خیلی قشنگ بود
مرسی

نازنین زینب شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 http://zendegikon.blogsky.com

کاش دلتنگی هم دارویی داشت که بخوری خوب شی.
خیلی بهش احتیاج دارم

اره منم میخوام..
فقط شربتش خوشمزه باشه هاا

هستی جمعه 16 دی‌ماه سال 1390 ساعت 18:21

آره مهم اون چیزی هست که از خودش به یادگار گذاشته و مهمتر آدمایی مثل آقارضای ما که هنوز یادی ازشون میکنن

ممنون خیلی گلی

نسیم تنها جمعه 16 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:20

?یــــــــــــــــــه لبـــــــــــخندے بــــــــــــــزن شایــــــد ازین بدتر نشه حالـــــم?

?بذار تــــــــا حس کنــــــــم ازین که تـــــــــــــو میـخنــدے خوشحـــالم?

?نـــمــیـــــدونــم کـــجا امـــا دیـــگـه ایــــــــــــــن آخـــــــــــر راهـــه?

?یــــــــکم واســـــــــم بــخنـــد عمر خوشیهام چــــه کوتاهــــه?

?بـــــذار این آخرین تصویر ازت تـــــو خاطـــــرم باشـــــه?

?شـــــــــاید این صورت خیسم دلیــــل رفتنم باشه?

?خـــــــــــدایا توے این بازے خود تو دعوتم کردے?

?آخـــــــــه کارے نکردم من ولے اذیتم کـردے?

?دیگه این آخر خطه که راهامون جـدا میشه?

?تــــــه راه کدوم عاشق شبیه مــا دوتا میشـه?

?هـــمــه چیزم براے تـــــــو اگــــه چیزے هنوز دارم?

?هـــمــــه دلــواپــسیم اینه تـــــورو دست کے بسپارم?

?خـــــــداحـــــافــــظ چقد ســخـــتــــه توهم حتما نمیتونے?

?ازیـــــــن غصه ازیــــــــن ازین دورے نـــــــه میمونم نه میمونے?

?بـــبــیـــن چــــے شد تـــــــــه راهه مـــنـــه بـــــــے ادعـــــــا بـــا تو?

?دارم مــــیــــــرم خـــــداحافظ سفر بـا مـــــــ?ــــــن دعــ?ـــا باتـــــ?ـــــو?

خیلییییی قشنگ بود ..

بهناز پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:59 http://sokuteshab90.blogfa.com

سلام
بابا خوش ذوق چه تند تند قالب عوض میکنی ای ول
شعر قشنگیه اما فکر نمیکردم تو وبلاگت ببینمش
فکر نمیکردم اینجوری آروم بشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دمت گرم دیگه..
فکر کردی فقط خودت خوبی

نسیم تنها پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:33 http://http://nasimlos.blogfa.com

دوباره سلام داداش جونم
نمیدونم واقعا دل به دل راه داره
واقعا وقتی من دلم برات تنگ میشه ومیام وب میبینم برام کامنت گذاشتی نمیدونستم کهonهستی آخه من وقت استراحت یه لحظه میام نت که همه خستگیم روفرآموش کنم وبتونم تمرکز بگیرم
چشم عزیزآبجی حتما برات دعامیکنم آن شاالله که موفق بشی
التماس دعا

ممنون منم همیشه واست دعا میکنم

سپیدبال پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 21:19

از این شعرا نذار...
دلم میگیره.......

شعر به این قشنگی..
دلت میاد

هستی پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:53

بسیار زیبابود اما داداشی اسم این شعر فروغ (بعدها) است من تمنا کردم که تو با من باشی تو به من گفتی هرگز.... هرگز .....پاسخی سخت درشت....و مرا غصه این هرگز کشت.... یادش گرامی و روحش شاد

خیلی زیبا بود..
هستی خانم
نمیدونم ولی تو کتابش نوشته مرگ من
فرقی نداره مهم خودشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد