...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

نمیدونم..



موزیک وبو این چند وقته عوض کردم یکم شادتر قراره بشه خیلی دوسکش دارم

بعضی ها میان اینجا نوشته هامو میخوننو فک میکنن اگه از اشک مینویسم یعنی خیلی نا امیدمو غم الوددم

خواستم بدونید که اینجوری نیست..

اگه از تاریکی مینویسم کنارش از نورهم مینویسم 

حتی میتونم بگم تو این تاریکی نور ستاره ها قشنگ ترو دل گرم کننده تره

از نظر من اگه اشکی هم ریخته میشه قشنگه ..

این قطره ها ی داغ که تو چشم متولد میشه و رو صورت سر میخوره تا برسه به گوشه ی لب مثل بارونی میمونه که میباره تو باغچه ی دلت و گلای سرخ دلتو سیراب میکنه..

ولی میخوام سعی کنم یه جور دیگه بنویسم 

شاید یکم شادتر..

میتونید نظرتونو بهم بگید  

اینجا برای دل خودمه و شماها تو دل منید  پس یجورایی اینجا واسه شماست

اگه بخواین معنی موزیک وبو بدونید میتونید رو لینک کلید کنید

معنیشو بدونی گوش بدی لذتش بیشتره

امیدوارم لحظه های خوبی اینجا داشته باشید

نظرات 32 + ارسال نظر
sogand جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 16:34

hala joon man in dafaro aroosak maroosak ghabool kon be bacheha migam aroosak nafrestand

باشه ..
مگر این که تو قدر منو بدونی

سوگند پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 22:52

قابلی نداشت.

سوگند پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:41

به جبران اشتباهی که کردم این روبرات مینویسم ((به قدر کافی عاقل باش تا بدانی همه چیز رامیدانی به قدر کافی نادان باش تا معجزه وباور کنی راضی به شادی هایت باش یک سبد گل لاله تقدیم تو باد کسانی که تورا دوست دارند تونیز آنها رادوست بدار وکسانی که تورا دوست دارندپیوسته نگران توهستند))

مرسی قشنگ بووووووووووووووووود

سوگند پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:32

سلام برادر رضا ببخشید دیروز این جوری گفتم دیروز خیلی از دستت ناراحت بودم ولی گذشته ها گذشته من بخشیدمت فک کنم از دست من ناراحت شدی ولی اگه ناراحت شدی توهم منو ببخش باشه[
دیروز خودمم ناراحت شدم

سلام سوگند خانم
اره گذشته ها گذشته ... البته منم نارحت نشدمااااا
بخشیدمت

سوگند چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 17:22

آخی الان این همه نظر عاشقانه میبینی دست وپاتو گم نکنی هوای خودتو داشته باش الان میدونم چه حسی داری قنددددددددد تودلت آب میکنن

نه بابااااااااااا
واسه چی اینجوری میگی

سارا جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 17:53

منم هستم 7 به بعد

باشه

سارا جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 17:34

جالبه هر وقت با من میحرفی کار واست پیش میاد. این دفعه رو برو دیگه نبینم کار پیش بیاد واست چه معنی داره؟؟

ببخشید توهم کار پیش اومده دیگه
من بعد اذان هستم

سارا جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 17:23

پس چی فک کردی با کی طرفی؟؟!!!!

واقعا من یکیو که کشتی
سارا خانم الان یه کار پیش اومده
با اجازت من برم
اجازه هست؟

سارا جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 17:09

بعدا ببخشی سوسک نمیشم؟؟
جون من بعدا ببخش هم خودت ذوق مرگ نشی هم من سوسک نشم باشه قبوله؟

نه واقعا فهمیدم عاقلی..
باشه قبوله همین کارو میکنم

سارا جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 16:59

ذوق مرگ شدی گفتم بخشش نه؟

میخوای الان نبخشمت .. ؟ سوسک شی

سارا جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 16:44

خودت گفتی نفهمیدی خوب حالا بخشش

بخشیدم..

سارا جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 16:22

عینکتو بزن بیا جلوتر حتما میتونی بخونی اگه بازم نتونستس بگو واست انگلیسی explain کنم شاید بفهمی

یعنی من نفهمم دیگه..

سارا سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 23:10

به سبب هم صحبتی با تویه باید بیشتر مراقب خودم باشم
در مورد املای قاط یه کم تحقیق کن به جواب درست رسی مارو هم به فیض برسون

من چیزی نمیگم ببین این که این بالا نوشتیو میتونی خودت بخونی
اخه تو چغدر از خود رازی حستی

سارا دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:49

آره آره راست میگه هم سعی کن مثبت فکر کنی هم آدم مثبتی باشی نه منحرف

باز فک کنم قاط زدی....
زبونتم بکون تو میکروب روش میشینه

Monireh شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:10

are manam az adama va harfashun khasteh shodam vali be zendegi omidvaram va saay mikonam hamisheh mosbat fekr konam.to chi?

منم همین طور منیره خانم

سپیدبال شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:36

سلام.عکس قشنگه ولی..ولنتاین...!
کلا چون حس کردم ولنتاینو دوست ندارم راجع بهش مطلب نذاشتم!....
چی بگم...

سلام ..
خوب کاری کردی منم پشیمون شدم
چیه اخه ترویج فرهنگ غربه

آتوسا شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:46

بابا این صفحه بلاگت انقدر سنگین سه ساعت طول میکشه بازش کنم
سبکش کنی ممنون میشم
دلمون تنگ شد بابا داداشی یر نمیزنی بی معرفت

سبکه مال من
الان میام

Monireh جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:16

Az adama?

اره دیگه

Monireh پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 19:10

chera?

ادم خسته میشه دیگه
چی میشه گفت...
مگه تو خسته نیستی؟

Monireh پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:34

Are maanisho khundam kheyli jaleb va romantik bud.to matnaee ke minevisin ye hesse khasi ro dark mikonam ye hesse ajib ye hessi ke engar az adama khaste shodin!doroste?

چی بگم
اره ...

هستی پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:21

آفرین خالی که نمیشه یه آبنبات چوبی هم بزار تنگش

دیگه چی..؟؟

هستی پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 13:06

خو باشه هرچی داداش رضا بگه

افرییییییییین..

Monireh پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 13:05

kheyli mamnun

راستی براتون معنیه موزیک وبو گذاشتم
میتونید برید رو معنی موزیک کلید کنید

هستی پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:32

نخیر چند قطره آیا

اره یه قطره بیشتره

Monireh پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:47

hatman khaham dasht bazam mamnun

خواهش

Monireh چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:58

Salam.mamoun shoma lotf dari.saay mikonam ke vaghti bikaram biam.

امید وارم لحظه های خوبی اینجا داشته باشی

Monireh چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:06

salam agha reza khubi?man hamun monireh ham ha!darbarehye saytet nemidunam chi begam vali kheyli ghashange!

سلام خوبی منیره خانم
خوش اومدی
خوشحال میشم بازم اینجا ببینمت

هستی چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:51

آره خو حتی به اندازه یه آیا

اره
فقط چند قطره اشک

هاله چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:47

سلام تو نوشته هات عالین
شادم که در شرار تو میسوزم شادم که در خیال تو می گریم
شادم که بعد وصل تو باز اینسان در عشق بی زوال تو می گریم
پنداشتی که چون ز تو بگسستم دیگر مرا خیال تو در سر نیست
اما چه گویمت که جز این آتش بر جان من شراره دیگر نیست
من دوسشون دارم

ممنون شعر های تو هم عالین

هستی سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:46

یادم نرود که من تنها هستم اما... تنها من نیستم

اره تو تنها نیستی ..
بینمون فاصله ای نیست

افسانه سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:36

لطفا انتقاد پذیر باشه هر کسی نظرش رو میگه به نظر من که نوشته هات شاعرانه و زیباست شاید یکی دیگه یه چیز دیگه بگه

اره راست میگی
ممنون از نظرت

site01 سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:37 http://www.site01.ccz.ir

305618021545گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site01.ccz.ir

اره جون خودت ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد