...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

...


نمیدونم این چه حسیه تو قلبم

که منو تو این ساعت شب کشونده اینجا...

جز اینجا که جایی ندارم..

دلم لبریزه..

.

دوست داشتم امشب بارون میومد..     یه بارون با رعد برقای وحشتناک

یادش بخیر بچه گیام

شبا مامانم رخت خوابمو مینداخت کنارش انقدر نزدیک میشد بهم تا با لمس دستاش خوابم میبرد..

هیچ وقت اون شب بارونیو یادم نمیره...

صدای قطره های بارون وقتی که به شیشه میخورد منو میترسوند انگار خونمون یه پناه گاه بودو بیرون پربود از موجودات وحشتناک ، موجوداتی که مشتشونو میکوبن به پنجره ی خونمون..   اون شب برق رفت

مامانم منو بغل کرد..  دستشو گذشت جلو چشام تا خوابم ببره..

وقتی رعدو برق میزد منو فشار میداد رو قلبش تا صدای قلبشو بشنوم

انگار میخواست با تمام وجودش بگه من پیشتم رضای من..

با دستای مهربونش اشکای ترسمو پاک کردو به قلبم نور قلبشو داد

انگار تنهاییمو میفهمید...

.

دلم میخواست الانم ازون بارونا بیاد..

بیاد کنارم بغلم کنه           منو تو بغلش فشار بده..   

اشکامو پاک کنه....

به قلبم نور بده

 

امشب خیلی تنهام...

میترسم خدااا..           اینجا پره از ادمای وحشتناک..

ادمایی که دوست دارن ولی قلبتو میشکنن

ادمایی که خدارو تو قلبشون ندارن..            

بغلم کن خدا..      

بزار صدای قلبتو بشنوم...      بزار حس کنم تو این شب تاریک پیشمی

دستاتو بزار جلو چشام تا خوابم ببره

.

.

اینجا خونه ی من نیست..

دوست دارم ازینجا برمو محو بشم

مثل اشکهایی که زیر بارون از روی صورت محو میشه...


نظرات 38 + ارسال نظر
maria یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 19:11

واقعا ممنونم .ولی من اینو کاملاحس کردم که گفتم،هیچوقت احساسم بهم دروغ نمیگه.اره این که البته.خودمنم همش بهش میگم خداجونم بخاطرقلب مهربونم و احساسات قشنگی که تووجودم قراردادی ازتوممنونم.اره رضا خداخیییییلی دوستت داشته که تورو با یه دنیاااا احساس افریده..قدرشو خیلی بدون..

تو هم پر از احساسی ..
عمق احساس واژه هاتو میتونم حس کنم
میشه تو قلبت نور رو دید
مراقب خوبیهات باش ماریا خانم

maria یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 00:11

با احترام.سلام اقا رضا امیدوارم حالت خوب باشه.من تاحالا فکرمیکردم بااحساس ترازمن تودنیا وجود نداره.اما ازوقتی دل نوشته هاتو میخونم میبینم شما سلطاااان احساسی...قلبتون قده یه دریاست..هردفعه ناخواسته اشکمو درمیارین..اینو ازهمه ی نوشته هات بیشتردوس دارم..

سلام ماریا ..
خوبی؟؟
من لایق این همه تعریف نیستم از خودم چیزی ندارم اگه چیزی هست از خداستو خوبه دوستایی مثل تو
احساستو خیلی دوست دارم
ممنون از بودنت

سارا سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:53

بابا احساس جواب سوالمو ندادی

بابا....؟؟
بگو اقاجون اینجوری حس پدری میکنم بالام جان
اهنگای وبم معمولا اهنگای به روزه
توش اهنگایی که دوست دارمو گذاشتم اگه از اهنگی خوشت میاد بگو برات بزارم زهرا بانو

سپیدبال چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:07

سلام...این اهنگو میخوام..خواننده شم نمیدونم کیه!!...
با تو هستم ای مسافر
ای به جاده تن سپرده
ای که دلتنگی غربت
منو از یاد تو برده...
خودم دارمش تو کامپیوتر..اگه نمیدونی کدومه بفرستم به ایمیلت...

برام ایمیلش کن نمیدونم

سارا چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:03

خیلی احساسی هستی بازدید کننده های وبتم خیلی احساسین . آدرسه احساست؟ راستی آهنگایی که گذاشتی مربوط به عشقت نسبت به خداست دیگه نه؟!!!

اینجا اصلا احساسه همش
ولی بگم این احساس بچه گونه نیست
این احساس پر از چیزای خوبه

نیلا سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:28

به خاطر هر چه دوست داشتن است دوستت دارم...
همیشه با این متن های قشنگت یه بهونه برای گریه کردن و تنها بودن بیدا می کنم...
ازت ممنونم

بینمون فاصله ای نیست..
اشک هاتو که به اندازه ای تمام ستاره های اسمون حرف توش هستو میفهمم..

منیره شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:59

سلام خوبی؟حالاراستشوبگواقارضا!!!!عاشق شدی؟

سلام منیره خانم
نمیدونم.. کسیو ندارم که
اگه میشه تو تنهایی عاشق بود
اره منم عاشق شدم

تنها چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 20:50 http://good7878.blogfa.com/

چرا؟؟؟

دل تنگم سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 13:59 http://saharbestlove.blogfa.com

زنده ام اما زندگانیم مرده است

می بینم اما همه جا سرابی بیش نیست

ونفس کشیدنم که بویی ازمردن دارد

واحساسی سرد که از گرمای وجودم می کاهد

نمی دانم شاید به راستی مرده ام....

قشنگ بود...
ولی سعی کن یکم شاد باشی

فاطمه دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 http://daryatanhast.blogsky.com/

سلام....

درد و دل زیبایی بود...

درد دل های خیلی ها...

همیشه حرفی که از دل بیاد به دل میشینه
امیذوارم همیشه دلتون همیشه با احساس بمونه

سبز باشید

ممنون
حرفاتون خیلی عمیقه
عمقشو حس میکنم
شماهم ابی باشید

سکوت یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 23:31 http://good7878.blogfa.com/

نکند یوسف عمرم رود از مصر خیالت / باز آواره ی تنهایی چاهم بکنی

زیبا بود ممنون..

سپیدبال یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 20:22

راستی..یه سوال:چجوری میتونم یه اهنگ دلخواهو روی وبلاگم بذارم؟..یه آهنگی که خیلی دوست دارم؟

اسم اهنگشو بگو
برات میسازم

سپیدبال یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 20:07

سلام.خوفی؟..ببخشید که دیر اومدم..حسابس درگیر امتحانام...میگم لابه لای دعاهات واسه منم دعا کن..چون حال روحیم هم زیاد تعریفی نداره...
مرسی دوست گلم...

ایشالاه درست میشه
شما هم واسه من دعا کن

نازنین یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 18:07 http://rainy1989.blogsky.com

شما هم مثل من
عاشق بارون

یه روزی همه ما میریم
به زیر سقف این خونه ما همه مهمونیم ...

خوشبحالتون که این همه به خدا نزدیکین

اره حق باتویه همه اینجا مهمونیم
ممنون از لطفت

نازنین زینب یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:05 http://zendegikon.blogsky.com

مرسی عزیزم
منکر وجود هیچ کدومشون نیستم
اما فکر نمیکنی حضور فیزیکی به تنهایی کافی نیست

به قول شریعتی :
دور باش اما نزدیک
من از نزدیک بودن های دور میترسم..
من از فاصله بدم میاد مخصوصا از نوع روحی

دل تنگم یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:39 http://saharbestlove.blogfa.com

دیشـــب خـــــــدا آروم صـــدام کـــرد و گفــــت : خــــــــــوابی ؟

عشــــقت داره قــــربون یــــکی دیــــگه میــره... اونـــوقت تــــو راحت

خوابیـــــــــــدی ؟؟؟!!! ... ... لبخنــــدی زدم و گفتــــم : خــــــــــــدا جونم

" این همون مخــــلوقی هست که وقتـــــی آفریدیـــش به خودت

آفـــــرین گفتی . . .

مرسی عزیزم ولی هر روز بهم سر بزن خوشحال میشم

باشه دوست من
سعی میکنم

هستی شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:35

بله که میشه مدل جدیده تازه اومده به بازار

چجوری میشه؟؟

نسیم تنها جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 http://nasimlos.blogfa.com

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،به حوالی بی کسی قدم بگذار! خیابان غربت را پیدا کن،وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو! کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن، کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام، در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو! حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است، پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام... "به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.

چقدر دل نشین بود..
احساستو دوست دارم

بهناز جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 00:14 http://sokuteshab90.blogfa.com

زیباترین چیزی که درجاده عشق دیدم تابلویی بود که روش نوشته بود:دوست داشتن دل میخواهدنه دلیل

ولی من میگم عشق باید دلیل داشته باشه
اونم دلیلهای محکم..

نسیم پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 18:03

از تمام دار دنیا تنها یک چیز دارم !!دوستت

سلام خوبی داداشی؟؟
مرسی بابت آهنگ هاهمه روگوش دادم وحسین تهی روخیلی دوسش داشتم

قربون داداش گلم برم

موفق باشی

ممنون از این همه لطف

هستی پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:23

آره اتوسا جان عاشق شده

عشق ...؟؟
نمیدونم
از نظر شما میشه بدون داشتن کسی عاشق بود

شیوا پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:56 http://just-kiss.blogsky.com

منتظر آپ های قشنگتون

باشه دوست من خبر میدم

آتوسا چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 23:23 http://www.ghose.blogsky.com


پسر چقدر تغییرات!!!!!!!!!!!!!!
از این کد ها داشتی بفرست بیاد
تو هم معلوم نیست عاشق شدی نشدی ولی حرفات با قالبت یکی نیست شک ندارم خبریه رو نکرردی؟
آره؟
آیینه رفوزه شی

خز میشه نمیدم
زرنگیااااااا

اینه دباره روبه خودت

نازنین زینب چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 14:43 http://zendegikon.blogsky.com

منم خیلی تنهام

تنهانیستی..
خدا هست.. مامان .. بابا...
دوستای خوب مثل من...
معلمهای مدرسه..
مامورای شهرداری.. راننده های خط واحد
ما همه پیشتیم..

دل تنگم چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 00:02 http://saharbestlove.blogfa.com

سلام!

گرچه آلوده ی دنیای فریبم اما

سینه ای پاک به پهنای صداقت دارم ،

دل من عاطفه را می فهمد ،

با کسی سبزتر از عشق رفاقت دارم ....

سلام دوست من
خیلی قشنگ بود دل نشین بود

هستی سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 23:39

رفتم اما خیابون شده بود کوچه بالایی و میگم

مهم این بود که تلاشتو کردی

هستی سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 23:19

کوچه بغلی سر که نداشت

خوب میرفتی یه کوچه بالا تر
اونم نداشت
باز برو کوچه بعدی
اونم نداشت
باز برو کوچه بالاییش
اون دیگه داره

هستی سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:59

نخیر عروس رفته از سرکوچه ترشی بخره هیچکدوم نخیر آیا

میگم دیر اومدی
بسته بود
رفتی سر کوچه بغلی..

هستی سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:39

لی لی لی لی لی لی لی
مبارکه..
اره ایا..؟
یا شایدم
ایا اره..؟
هل شدم..

هستی سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:33

مسخره میکنی آیا

ایا مسخره نمیکنم واقعیتو میگم ایا

هستی سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:17

هستی همیشه راست میگه برادر رضا

اره تو اصلا خیلی خوبی

هستی سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 14:19

نخیر خودت از اونا هستی در ضمن تو بغل مامانم نرم برم تو بغل خرزوخان آیا

اره راست میگی
بغل مامان اصلا فرق داره

دل تنگم سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 13:59 http://saharbestlove.blogfa.com

زندگــی به من آموختـــ ، آدمــها نه دروغ می گوینــد ، نه زیــر حرفهایشــان می زننــد ، اگــر چیزی می گوینــد صرفــا "احســاسشان" در همــان لحظــست ... نبایــد رویــش حساب کــرد /.



آپـــم رفیـــ ق خوبــم /.[گل]

اره حق با تویه...
باشه اومدم

تنها سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 00:07 http://good7878.blogfa.com/

امشب خیلی تنهام...

میترسم خدااا.. اینجا پره از ادمای وحشتناک..

سلام وب زیبایی داری
خیلی نازه وبتون
تبریک میگم
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن

ممنون از لطفتون..
باشه

هستی سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 00:01

پس آقای رضای ما مامانی تشریف دارن منم راه و بی راه تو بغل مامانم ولم میدونم دلت چی میخواد داداشی قضیه هرگلی یه بویی داره شده کلک

من دیگه مثل تو نیستم..
تو دیگه فک کنم ازونایی هستی که یکم راه میری میگی
مامان بغل
مامان بغل

نسیم تها دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 18:38

پستت جدیدت عالی بود

منم خیلی دلم واسه آغوش مامانم تنگ شده !!!

داداش جونم خداهوامون روداره نگران نباش وامیدوارم هیچ وقت چشای قشنگت روبارونی وخیس نبینم چون دل آبجیت طاقت نمیاره اشکات وببینه عزیزم

درسات روبخون موفق باشی

راستی تا نرفتم من امروز امتحان داشتم وخوب دادم امیدوارم که امتحانامون روباموفقیت پشت سربزاریم

ایول ایشالاه تا اجرش همشو بیییییییییییست بشی

شیوا دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:07 http://just-kiss.blogsky.com

همونjust-kiss

ممنون میشم

باشه

شیوا دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:42 http://just-kiss.blogsky.com

فوق العاده بود
خیلی قشنگ مینویسید
تبریک میگم
منو که بارونی کرد
من لینکتون میکنم
شمام اگه دوست داشتی منو بلینک

ممنون..
شما خودت پر از احساسی که وقتی تو این ایینه خودتو نگاه میکنی لذت میبری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد