...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

عشق...


دیروز تو راه برگشت از دانشگاه دوستمو دیدم

اسمش سیناست..       پسر خوبی بود وقتی میشناختمش

باهاش دست دادمو نشستیم  کنار هم تو مترو شروع کردیم  از خاطره ها گفتن

اون موقع ها که من میشناختمش با یه دختره دوست بود خیلی هم دوسش داشت جوری که این داش سینای ما هر کاری واسه پری ناز خانم میکرد

ازش از پری پرسیدم ، دیدم رنگش عوض شد ازش پرسدم پری چیکار میکنه؟؟

جواب داد پری ناز رفتو منو تنها گذاشت

گفتم چجوری ؟؟

گفت به سادگی

گفتم تو که واسش چیزی کم نذاشتی تو که اونهمه دوسش داشتی

گفت منو نخواست

.

.

تو اون لحظه من نشسته بودم کنار یه ادم که انگار زنده نیست

میتونستم درکش کنم ..       

یه روز یه کسیو میبینی

ازش خوشت میاد

ازت خوشش میاد

تو یه فرصت نزدیکش میشی

تو به این فکر میکنی که میتونی یه دوست واقعی داشته باشی  

یکی که واقعا بشه تو سختی ها بهش  تکیه کرد. شبا تو خواب بهش فکر میکنیو از خودت میپرسی اون الان داره چیکار میکنه

تو یه روز سرد مثل امروز دلت میگیره و بهش اس میدی

وقتی جوابتو میده و قربون صدقت میره فکر میکنی یه نفر هست که یه جا دلش واست تنگ شده .

تو گذر این شبهای سرد قلبتو به اون میدی

اون میشه همه ی زندگیت

براش اشک میریزی

.

ولی ...

تو این دنیای کثیف و پر از دروغو و دورویی  دل سادت...    خورد میشه

احساست هیچ ارزشی نداشته ..

اون اشکاتو نمی فهمیده

میفهمی اون دختر تالا به خیلی ها گفته دوست دارمو واست میمونم ویکی شم تو بودی

.

میدونی سینا بهم چی گفت؟؟

بهم گفت رضا..   دیگه میخوام سنگ دل باشم

با چشای سرخ شدش تو چشام نگاه کردو بهم گفت عشق وجود نداره

 

میدونم اینجا خیلی تنهاییم ولی چرا میریم زیر سقفی که سسته

چرا میریم زیر سقفی که اوار بشه بریزه رو سرمون . بی سقفی که خیلی بهتره

من میگم بیا بریم زیر سقفی که سوتون هاش معرفت خداست

و خودش با دستای مهربونش اشکای تنهاییمونوزیر این سقف  پاک میکنه

یه روزم خودش یه یار بهمون میده که مثل خودش پر از عشقو معرفت باشه و جاودان

.

عشق وجود داره...

باید اونو تو تنهاییو غربت ، تو خیسیه اشکات پیدا کنی

مراقب خودت باش هم نفس من.

...

نظرات 28 + ارسال نظر
سارا شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:48

عاشقیییییییییییییی؟!!!!!!
آخر عشق همش نامردیه هرچند تا حالا عاشق نبودم و نمیخوام باشم ولی از من به نو نصیحت بهش فکر نکن!!!
تو دنیا باید عاشق کسی بود که از هر لحاظ perfectباشه

سارا خانم من منظورم ازین عشقای کشکی ماستی دوغی نیست
خودت باید perfect باشی
اون باید perfect باشه
و عشق هم باید perfect باشه که اسمش عشق باشه

سارا جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:15

به اندا زه ای که شکمتو سیر کنم دارم نگران نباش
ببینم نکنه معکوس به دنیا اومدی که فکر میکنی همه چی معکوسه؟؟؟!!!! درضمن فکر کنم نیازی نیست من بیام مشتری زیاد داری آره؟؟!1!!!11

خوب حالا توهم گیر دادیااااااااااا

سارا جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:40

اولا تو قبلا توسط دوستان اخفال شدی
دوما من از پسرا خوشم نمیاد که بخوام باهاشون ازدواج کنم ازدواج با شما پسرا یعنی آخر دنیا
در ضمن شاعرتون بیشتر نفهمیده بوده تا فهمیده
هر وقت تحصیلاتت تموم شد خواستی بگو بیام خاستگاریت تو خونه نترشی باشهههههههههههه
اینجوری شدی نه؟؟؟؟؟؟؟

من الان اینجوریم
اولا دوستان هیچکدومشون نگفتن ما قصد ازدواج نداریم
دوما اونایی که میگن از پسرا خوششون نمیاد دارن از افعال معکوس استه فاده میکنن اینو همه میدونن
بعدشم فک نکنم تو بتونی منو خوشبخت کنی
ببینم پولداری؟؟؟

سارا جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:53

اولیشو نگفتم ببینم خودت میفهمی یا نه !!
بعدشم چیزیرو که واضضحه انکار نکن پسرا خیل نامردن!!!!!!!
بعدشم من کلا قصد ازدواج ندارم .بععععععععععدش هر کی با من ازدواج کنه خوشبخت ترین مرد روی زمین میشه میتونی امتحان کنی
راستس یه چیز دیگه پسرا..... هستن لازم نیست بشن

اولا اینو نگی چی بگی.....
دوما شاعر بزرگو فهمیده میگه: پسرا شیرن مثل شمشیرن دخترا بادکنکن دس بزنی میترکن
معنیش میشه: پسرا خیلی با مرامن ولی دخترا مثل بادکنک بی معرفتن
سوما غیر از شوخی من تالا هر کیو دیدم گفته من قصد ازدواج ندارم به طور شدید قصد ازدواج داشته.... اینو همه تاید میکنن
بععععععععععععععععععدشم من الان قصد ازدواج ندارم میخوام ادامه تحصیل بدم...
زرنگی میخوای منو اخفال کنی

سارا پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:38

سلااااااااااااااااام چطوری؟
یه مدت نبودم سوتی ندادی که نه .
راستی همیشه پسرا هستن که به ده تا دختر میگن دوست دارم برادر.
دوم: عشقو فراموش کن چون اصلا از این لوس بازیا وشم نمیاد.
درضمن قشنگ بود خیال پرذازیت عالیه از احساست خوشم میاد

سلام سارا
خوبی..؟
نه سوتی ندادم میدونستم تو میای
بعدشم این چیزا ربطی به دختر پسر نداره..
بعدشم اولیشو نگفتی رفتی رو دومی
بعدشم اگه از عشق خوشت نمیاد کی خر بشه بیاد تورو بگیره

سارا پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 http://sara-secret.blogfa.com

میسی بهم سر زدی رضا جون .......

خواهش

بهناز پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:41 http://sokuteshab90.blogfa.com

اخی الهی
ببینم ناراحت شدی بهت اونجوری گفتم من فقط شوخی کردم اگه ناراحت شدی ببخشید

نه بهناز نارحت نشدم
الان میام تو وبت هر کاری میکنم نمیتونم نظر بذارم نمیدونم یهو چش شده

نسا پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:38 http://shabnamebahari.blogfa.com

سلام
واقعا!!!
زیاد جدی نگیر خودم درستش میکنم از این به بعد بخواد لاف بزنه میام مچ شو میگیرم
ولی خداوکیلی تکواندو رفته

از بس طبیعی خالی میبنده شماها هم باور کردید
گولت نزنه

بهناز پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 http://sokuteshab90.blogfa.com

سلام آپم البته غیر منتظره

اومدم انگار قبل از این که تو بگی

سارا چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 http://sara-secret.blogfa.com

خواستن از عشق، آغوش و بوسه را حذف کنند.....ولی اینک عشق از آغوش و بوسه حذف شد.
وب جالبی داری.. آخر احساسی

ممنون سارا..
اومدم وب توهم خوندم وب تو هم قشنگه

مریم* چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:42

ادمی در اغوش خدا غمی نداشت

پیش خدا حسرت هیچ بیش و کمی نداشت

دل از خدا برید و در زمین نشست

صد بار عاشق شد و دلش شکست

به هر طرف نگاه کرد راهش بسته بود

یادش امد یک روز دل خدا را شکسته بود

باید جبران کنیم..
حداقل سعی کنیم......

بهناز چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 http://sokuteshab90.blogfa.com

هروز برایت رویایی شد در دست نه دوردست
عشقی باشد در دل نه در سر
و دلیلی باشد برای زندگی نه روز مره گی..

عشقی باشد در دل نه در سر
و دلیلی باشد برای زندگی نه روز مره گی..

اره قشنگ بود..

هستی چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 00:44

شب بخیر داداشی تو هم برو بخواب واسه نماز خواب میمونیا

نه من امشب حالم خوب نیست
نمیتونم الان بخوابم توبرو بخواب دوست اسمونیه من

هستی چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 00:38

ناراحت نشو داداشی واسه من نصفه شبه اگه باهام قهرنکردی برم

نه برو هستی
تو همیشه هستی..
شب بخیر خوب بخوابی

هستی چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 00:25

آقامون گفته ندم داداشی من خیلی خوابم گرفته فردا دوباره بهت سر میزنم و میلم و بهت میدم تو چرا اینقدر دیر میایی

باشه برو بخواب وقت خوابت دیر شده
الان کجاش دیره
تازه اول شبه
شب بخیر..

هستی چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 00:18

نه نیستم از بس تو دیر میای من خوابم میگیره تا ده میشمارم اپ نکردی هستی پریده

نه دیگه زود میام..
ادرس میلتو بده

هستی چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 00:07

واسه یه آبنبات چوبی نه من از عهده این مسئولیت بزرگ برنمیام

هستی میخوام الان وبو اپ کنم هستی؟؟

هستی سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:32

حالا که هستی راست میگه واسش جایزه آبنبات چوبی میخری آیا

اره میخلم ..
ولی باید قول بدی بچه خوبی باشی

هستی سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:09

آره عزیزم راست میگم دلم واسه دوستام تنگ میشه

میگم تو اصلا همش راست میگی
اصلا میگن حرف راستو از بچه بشنو

مریم* سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:03

سلام وبلاگ قشنگی داری راستی که خیلی قشنگ مینویسی اینو جدی میگم در ضمن باهات کاملا موافقم اگه واقعا کسی بخواد عاشق بشه باید اونو از خدا بخواد که خدا خودش برامون جبران همه ی نداشنه هامونه .

سلام مریم
ممنون از بودنت
ایشالاه هممون به عشق برسیم

بهناز سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 13:05 http://sokuteshab90.blogfa.com

سلام
چیه حسودیت شد
خوب جنس لطیفیم دیگه بایدباهامون مهربون رفتار بشه

واااااااااااای
ببشخید به روح لطیفتون خدچه وارد کردم

هستی سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:53

برادر رضا هستی رفته بود لیسانسش و بگیره و بیاد الانم لب طاقچه است

راس میگی ..
ایول خوبه من لیسانس دوست دارم...

هستی یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:53

سلام عزیزدلم میبینم که برادر رضا مراقب مهربونیاش بوده هنوزم نوشته هاش بهم آرامش میده

سلام ..
چه عجب ازین ورا
راه گم کردی دیگه میخواستم یه پست برات بذارم با فونت بزرک بنویسم هستییییییییییییییییییییییییییییییییی... کجایی؟
نوشته هام اگه بهت ارامش میده واسه مهربونیه خودته

بهناز یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:26 http://sokuteshab90.blogfa.com

خدا گوید تو ای زیباتر از خورشید زیبایم
تو ای والاترین مهمان دنیایم
شروع کن یک قدم با تو
تمام گامهای مانده اش با من

زیبا بود

maryam-rezaei یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 http://azadi-mashroot.blogfa.com

چه راحت می گویند قسمت نبود .........نمیدانند ان قسمتی که از ان سخن می گویند دنیای کسی بود که هر ذره ی ان را هرشب با اشکی می ساخت....................maryam

قشنگ بود مرسی

سپیدبال شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:07

سلام برادر!
میگم که از اون آهنگای قررررررری نمیخوام!!..یه آهنگی باشه که هم شاد باشه هم انرژی بده هم مثبت باشه ترجیحا بی کلام باشه!!..داری؟!

میام بهت میگم

دل تنگم شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:15 http://saharbestlove.blogfa.com

در فصل تگرگ عاشقت میمانم ،

با ریزش برگ عاشقت میمانم ،

هر چند تبر به ریشه ام میکوبی ،

تا لحظه مرگ عاشقت میمانم ............

خیلی قشنگ بود..
ممنون دوست من

ehsan & parinaz شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 13:49 http://boosehayeasheghane.blogsky.com/

سلام ....
مرسی قشنگ بود .....
آره عشق وجود داره ... البته من بهش اعتقاد نداشتم ولی بهش رسیدم .... وقتی که اشک گونه هامو خیس کرده بود .... وقتی که تنها بودم
حق با توست عشق وجود داره
(پریناز)

اره وجود داره پریناز خانم خوشحالم که به عشق رسیدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد