...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

مهربون من..


خسته ام.. 

دلم میخواست الان تو حرمت بودم.

این بغض کهنه رو باز میکردم..         

تا تو این اشک های بیقراری غرق میشدم..            

دلتنگم..    

تو بیقراریو خوب میفهمی..          توعاشق قلبهای بیقراری....

تو عاشق پاک کردن اشک های بیقراری هستی..

تو عاشق سر زدن به دلهای پشیمونی..  

من با گناه قلبمو تاریک میکنمو تو..       در این اتاق خیسو تاریکو ترسناکو باز میکنی و این کودک گریونو در اغوش میگیری..

چرا منو انقدردوست داری..؟        منی که انقدربیمعرفتم..      منی که وقتی گناه میکنم میبینی ولی من باز ادامه میدم....

ولی باز تو..

تو تنهایییو بی قراریه من..     منو تنها نمیزاری

شرمندتم مهربون من

.

.

احساس این اشکهای داغو فقط تومیفهمی..

پس بزار کوتاه کنم این واژه های حقیر رو

تنهام نزار..    اینجا خیلی تاریکو سرده


نظرات 10 + ارسال نظر
رضا جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 19:29 http://sedayekhasteyebaron.blogsky.com

[:S17:]

باران شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 17:30 http://www.lover1390.blogsky.com/tp://

شک نکن که هیچ وقت فراموشت نمیکنه و همیشه حتی بیشتر از خود ادم به یاد ادمه التماس دعا

ممنون توهم التماس دعا

آسمان شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:39

رفتم بیرون چه عروسی برپا بود.همه جور حور و ملک ریخته بودند تو کوچه خیابون.ظهر عاشورا بود .صحنه عاشورا رو به چشم خودم دیدم.یزید که فقط تو اون دوره نبوده که.نشنیدی میگن یزید زمانه؟دخترا و پسرا ریخته بودند تو خیابون گناه بود که از در و دیوار میریخت .خدا لعنتشون کنه.خون امام حسین و پایمال میکنند.جگر من سوخت.خدا چی میکشه از دست بنده هاش؟اشکم داشت میریخت و محیط خفقان آوری بود.چرا ادعا چرا گناهامون و پشت امام قائم میکنیم.یکی نیست بگه احمق چرا امروز؟چرا عزادرای پاک امام و خراب میکنی؟امروز و کرم نریز میمیری؟چه جور میشه یک امروز و خودت باشی و آدم باشی؟آخه تامصب فقط یک روز بخدا.حرمت نگهدار.بفهم چی شد امام حسینت اینطوری شد؟صدای امام و نمی شنوند.یزید نباشیمدلم گرفته

وای که دست گذشتی رو دردمن..
این شبها بیرون نمیرم.. تو خونه خیلی بهتره
اینجاهم میشه زیارت عاشورا خوند
دل منم گرفته

علی شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 http://lovewhispers.blogfa.com

جدی؟ آره خیلی خوشم اومد از عکسش که گذاشتم تو وبلاگ

اره خیلی نازه

گمنام جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 http://www.namehaeeman.blogfa.com

سلام ممنون از اینک سر زدی اگه برا تبدل لینک موافقین منو با اسم نامه های که پاره کردم لینک کنید بعدش بگید با چه اسمی لینکتون کنم

چشم ..
منو با ستاره ی شب من باش .. بلینک

هستی جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:36

مثل همیشه زیبا و آرامش بخش راستی برادر رضا تو این روزا اگه دلت شکست و چشمای مهربونت بارونی شد هستی و تو دعاهات فراموش نکنیا

وقتی بهم میگی برام دعا کن..
یاد التماس عاجزانه ی دل خودم میوفتم..
برات از ته دل دعا میکنم تو هم دعا کن

آتوسا جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:20 http://ghose.blogsky.com/

باز بیا آپم.
من که دوست دارم اول برم مکه بعد برم جاهای ذیگه.حیف ما دخترا رو بدون محارممون نمی ذارند بریم

این محارممون چی هست..؟
ایشالاه میری هم مکه هم کربلا هم مشهد
راستی یه قرصایی هست قرمزه
ماله اعصابه
روزی سه وعده از طرف خط دارش بوخور

علی جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:59 http://lovewhispers.blogfa.com

جدی نوشته هام پر مفهومه؟
منم خیلی باهات حال میکنم داش رضا/ پس دختر بازی میکنی

نوکرتم داش علی ..
نه جییییییگر دختر بازی دیگه از ما گزشته

الهام جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:18 http://www.shamevojood.blogsky.com

سلام
با این مطلبت من رو بردی به کربلا در حرم.. بی نظیره.

ممنون ..
اون که شمارو به کربلا میبره .. قلب پاکو شیشه ای ته

ه.ل. جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 00:41

این شب ها مارو هم از دعای خیر خودتون بی نصیب نکنید. التماس دعا.

وقتی یکی میاداینجا..
میگه برام دعا کن یجوری میشه دلم
یاد التماس های خودم میوفتم
چشم.. از ته دل دعا میکنم
اخه خودم دوستدارم واسم اینجوری دعا کنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد