...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

دل مجنون..



می خواهم برای دیار عاشقی

 

                  بگذارم پیغام

 

                          عاشقا

 

                عشق بهایش سخت است

 

             هر که از راه رسد عاشق نیست

 

                               شعر منهم شعر نیست

 

                                   عاشقی مرد سفر می طلبد

 

                                                دل سنگ می طلبد !

 

                                                دل من سنگ نبود

 

                                      دل من سنگین بود

 

                            دل من راه نداشت 

 

                   دل من کودک بود

 

                                هر زمان تنها بود

 

                  جغجغه برپا بود

 

                        دل من کودک بود

 

                      ودر این شهر معمای جنون

 

                           دل من سنگ نبود ، سنگین بود

 

                   این دل کودک من پر ز هوسهای بلا انگیز بود

 

                                     

   یا که نه.؟؟

               مجنون بود ......

 

                     عاشقا  می فهمید ؟

 

                                           دل من مجنون بود............

نظرات 3 + ارسال نظر
هستی چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 19:48

مثل همیشه دلنشین راست میگی دل من سنگ نبود سنگین بود

اره..
مثل همیشه

کتی دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 20:25 http://sibmooz.blogfa.com

سلام مرسی که بمن سر زدی مطالبت برام تازگی داشت [:S20:]

ممنون از حظورت

ehsan & parinaz دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 18:01 http://boosehayeasheghane.blogsky.com/

سلام آقا رضا ممنون که به وبمون اومدی .....
لطف داری وبلاگ بوسه های عاشقونه دو نفرست
احسان & پریناز
بازم ممنون که بهمون سرزدی
"پریناز"

خواهش میکنم سلام به داش احسان برسون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد