...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

شهر غربت..




امشب خیلی دلتنگم..

میای اینجا ..       واژه ی دلتنگیو میبیو ازش ساده میگزری..

اما این یه واژه نیست..    یه حسه ..     باید لمس کرد خیسیه زیر پلکو..

امشب میخوام صمیمی تر بنویسم..     میدونم این نوشته ها صدای قلب تو هم هست

.

دلم تنهاست

میون این ادما..

تالا به اطرافت با دقت نگاه کردی ..

به ادمای تو خیابون ..       به دوستات..

به نگاه ها..        به رفتارا..

.

وقتی مری تو یه جمع 5 نفره..     برات از گناهاشون میگن

از دوست دختراشون..    از رابطه هاشون..      از نامردی هاشون..

با افتخار تعریف میکنن بااین که همسر دارن با چند نفر دیگه رابطه دارن..

بعضیاهم از زرنگی هاشون میگن..

ازین که تونستن یه دختر16 سالرو به اسم عشق سیاه قلب کنن

یا این که حقوق کارگرشونو ندن بااین که دارن

.

میشنویو ساکتی..       چیزی نمیگی..     

انقدر ازین ادما دورت زیاده که مشامت پرشده از این بو..

خدااا    اینجا چقدر کثیفه..

         

دلتنگم خداااااااااااااااااااااا..              دلم واسه خونم تنگ شده..

یه خونه باپنجرههای چوبی توی یه دشت ..       

پراز گلای سفیدو صورتیه کوچولو

یه خونه بادیوارای کاه گلی..         یه اسمون پاک پر از ستاره..

هرچی باشه ساده باشه ..     صادق باشه

من باشمو یارم..

صبح ها صدای اذان بیاد..       باهم..    سربه سجده بزاریم

دلم یه اغوش میخواد به سادگیه طعم سیبزمینی ابپز

.

اره..   اینجا خونه ی منه

        من میون این شهرو ادماش غریبه ام   

                                    غربت خیلی سخته خدایا کمکم کن..

نظرات 13 + ارسال نظر
MINA دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 19:08 http://tanhatarintanha.blogsky.com/

SALAM
MAN NEMITUNAM SHERESHAD BEZARAM DASTE KHODAM NIST DELAM NA MITUNAM AHANGE SHAD GOSH KONAM NA MITUNAM SHERE BEHTARI BEZARAM
BEBAKHSHID K U RO HAM NARAHAT KARDAM AMA DARAM KAR MIKONAM MATALEB BEHTAR JOK INA BEZARAM KHOBE???

BAZAM BEHEM SAR BEZANID
MAN ZIYAD VAGHT NADARAM K BEKHAM UPLOAD KONAM
BAZAM MIYAM
BYE

خوبه سعیتو بکن..
یکی نیست به خودم بگه..
موفق باشی

فریناز دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 16:29

رضا چقدر غلط املایی داری تو اکثر پستات

بعضی موقع ها معنی رو هم عوض میکنه

یه کم آروم تر بنویس یالااقل یه ویراش کن پسر خوب

الان نوشتی قربت
اما قربت با ق یعنی نزدیکی

ولی منظور تو غربت بود

یعنی غریب بودن

ببخشید اما من نگم که می خونمت کی بهت اشکالاتو بگه

موفق باشی

ممنون که بحم گفطی ..
من همیشه از املا بدم میومد..
عوضش ریازیم خوبه

هستی پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:47

پ نه پ منم باورم شد کلید که نکردم ولی از کدوم فرما آیا خوردنیه

هستی چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:55

آره دیگه نگران تو هستم که کیس مناسبی مثل من از دستت رفت مصیبت از این بیشتر

وای ی ی ی ی ی ی ی حالا چیکار کنم ..
یعنی چی میشه الان

بابا به جون تو شوخی کردم
من اصلا تو مترو فرم ازدواج پخش نکردم
کیلید نکن ازون فرما بهت بدم ..

هستی سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 19:01

اره دیدی حیف شد خب بابا جان صد دفعه گفتم چپ و راستت و درست نگاه کن

نارحتی الان..؟؟؟؟

هستی دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 19:49

ای بابا پس اون پسره که دم مترو فرم ازدواج پخش میکرد تو بودی دیدی از دستم رفتی

اره حیف شد..

ایشالاه دفه بعد

shirin یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:27

slm kheili ziba bod ,are vase hame az in namardiya adi shode , nemidonan eshq cheqadr moqadase k haminjori esmesho miyaran va khodeshon ro asheq ja mizanan

سلام دوست من..
ممنون که بهم سرزدی

نسیم تنها یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 00:28 http://nasimlos.blogfa.com

واقعآ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اره ...
دروغم چیه

نسیم تنها شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 16:09 http://nasimlos.blogfa.com

سلام گفته بودی میشه بی بهانه اینجاگریه کرد واقعا گریم گرفته ودارم برات مینویسم!!!
ممنونم که حرف دل همه روبیان کردی ولی خدایی هم هست..

نه گریه نکن...
اره خدا هست

خیلی ساده شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:36

اولیو اشتباه نوشتم.یه بار دیگه ادرسو میدم.تورو خدا انقد ساده از این مسئله با گفتن ایشالا مشکلت حل بشه رد نشین.شما تو قسمت عشق تو این وب پیام گذاشتین.
reyhane.blogsky.com

اره یه بار فقط اونجا رفتم ..
یه نوشته ی قشنگ بود نظر دادم
اشنایی ندارم باهاشون

حس سبز شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 00:29 http://www.hesesabz.blogsky.com

هستی جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:46

سوختن قصه شمع است ولی قسمت ماست/شاید این قصه تنهایی ما کار خداست/ آنقدر سوخته ام با همه بی تقصیری/ که جهنم نگذارد به تنم تاثیری/ یه سوال چرا واسه دل خودت یه کاری نمی کنی چرا یه قدمی برای پیدا کردن یه همدم یه هم صحبت برنمیداری الان میگی شرایطشو ندارم ولی آخه تو این دوره زمونه کیه که شرایطشو داشته باشه اونایی هم که داره از سن ازدواجشون میگذره شرایطشو ندارن

شعرت خیلی گشنگ بود..
اتفاقا یه فرم درست کردم جلو در مترو پخش میکنم
فرم واسه ازدواج با منه..
نه شوخی کردم.. حقیقتش فعلا خودمو تو اندازه ای نمیبینم که بتونم
درستو خیلی خوب از غلط تشخیص بدم..
اگه بخوام یه روز قلبمو به کسی بدم .. دوست دارم تو فضایه درستش باشه
بدون هیچ ریسکی

باران جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 http://www.lover1390.blogsky.com/

سلام خیلی قشنگ بود امیدوارم کسی جایی غریب نباشه چون خیلی دردناکه

اره راست میگی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد