...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

بارون خدا..


می توان در قاب خیس پنجره

      چک چک آواز باران را شنید


                                        می توان دلتنگی یک ابر را

                                               در بلور قطره ها بر شیشه دید


می توان لبریز شد از قطره ها

        مهربان و بی ریا و ساده بود


                                        می توان با واژه های تازه تر

                                                مثل ابری شعر باران را سرود


می توان در زیر باران گام زد

        لحظه های تازه ای آغاز کرد


                                         پاک شد در چشمه های آسمان

                                                زیر باران تا خدا پرواز کرد.

نظرات 5 + ارسال نظر
چشمه زارزندگی یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 23:58 http://taleb-kh.mihanblog.com/‏

چقدر زیبا و پر احساس.
بازم میام پیشت

قلبهای زیبا زیبایی هارو خوب لمس میکنن..
ممنون عزیز

سپیدبال چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 http://www.life-story-of-swan.blogsky.com

سلام.قوی سپیدم و این ادرس وب جدیدمه.لطفا دوباره با این اسم لینکم کن...
راستی..میدونم افسرده نیستی ولی نمیشه یه کم شادتر بنویسی؟!
خیلی گریه میکنی اخه...دلم می گیره...
میدونم ادما خیلی بد شدن ولی..خب امید ..چی میشه؟!

سلام قوی سفید
باشه چنتا از اهنگای اندیو انتخاب میکنم متنشو مینویسم اینجا
بخونی شاااد بشی..
شوخی کردم باشه امیدو بیشتر نشون میدم اینجا

نازنین دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 23:59 http://rainy1989.blogsky.com

سلام
ممنونم از حضورتون و ببخشید برای حضور کمرنگم
بارونو خیلی دوست دارم
و شما واقعا زیباتر مینویسید

عیدتون مبارک

ممنون منم عاشق بارونم
عید شما هم مبارک باشه

هستی دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 21:58

راستی شعر وبت خیلی خیلی قشنگه و آرامش بخشه

گوشات قشنگ میشنوه..

هستی دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 20:35

تو ان باران تند بی قراری که راهی غیر باریدن نداری/ نمی ماند نشانی از بدی ها اگر بر تک تک دل ها نباری/ شعرات خیلی زیبا و دلنشینه مثل حرفات

ممنون دوست مهربونم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد