...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

شاپرک..


یه شب دیگه..        اینجا..       

نمیدونم چرا میام اینجا حرفایی که به بالش خیسم میگمو اینجا مینویسم


شاید چون حس میکنم مثل منی..    پیش منی..


امشب ستاره ها چقدر قشنگن..

فردا روز عرفه هست

خدااا  چقدر زیبایی....


یه شعرناخونده ی دیگه دارم

توسینه ی خسته و بیقرارم


                                                یک شب خیس سردوتنها

                                                تو لحظه ی که من عشقوندارم


یک قطره اشک شورم میادرولبهام

انگار تو تاریکی نوری ندارم


                                                 میشه شنیدتو بغض ثانیه ها

                                                 صدای قلب خسته و خرابم


چشماموومی بندم ازاینجا میرم

مثل پرنده ی شکسته بالم


                                                  تو اوج تنهایی بیقراری

                                                  یه شاپرک میشینه تو خیالم


یه شاپرک بابالهای پرازنور

توتاریکی میرسه به فریادم


                                                  قلب حقیرموبغل میگیره

                                                 توانتهای بی کسی میشه یارم


میشم یه قطره ازدریای ابی

توبیکسی ها اسمونو دارم


                                              یه شاپرک عشقوبه قلب من داد

                                               بخواطر اینه که پراحساسم


اون شاپرک عشق خدابه من بود

پراز امیدمو خدارو دارم
نظرات 10 + ارسال نظر
هستی دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 20:37

آره بابا

باشه قبوله..
تو خودت مهربونی
من فقط یه اینه ام رو بروی مهربونی های شما

هستی جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:49

خواهش چشمهای مهربونت قشنگ میبینه مثل همیشه

نه بااااااباااا..

هستی پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:17

باز باران بی ترانه/ گریه های بی بهانه/ میخورد بر سقف قلبم/ باورت شاید نباشد/ خسته است این قلب تنگم

قشنگ بود مثل همیشه هستی خانم

فریناز پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 http://delhayebarany.blogsky.com

تو چقدر پاک و بی آلایش حرفاتو می زنی رضا

دختر شبیه تو دیده بودم اما پسرشو نه

قدر خودتو بدون و عوض نشو

خب؟

باشه...
خیلی قشنگه که برات مهمه

نسیم تنها پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:08 http://simlos.blogfa.com

چــــه زود
دلخــــوشـــی هـــایـمـــان

خـــاطره شـد!

امیــــد را
بـــــــــگو
کجــــا کـــــاشتیم
کـــــه سبــــــز نشـــــــــــــد

قشنگ بود مرسی..

هستی چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 16:47

سلام برادر رضا خوفی منم دعای زیبای عرفه را در یونی زیر باران خواندم دعا که یادت نرفت

نه یادم نرفت..
زیر بارون خیلی حال میده خوشبحالت..

باران دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 23:26 http://www.lover1390.blogsky.com/

سلام میگن تو این روز دعا ها مستجاب میشه امیدوارم هر چی ازش می خوای بهت بده اومدم بگم اپم خوشحال میشم نظرتو بدونم

ممنونم ازت ..
الان میام

بهارنارنج و یاس رازقی دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 16:19 http://formyramin.blogsky.com

چه ترانه ی زیبایی... برات دعای آرامش میکنم...

ممنون...

ali barzegar دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 http://www.sevenermusic.com

سلام رضا جان آدرس سایتو رو عوض کردیم
به اسم www.sevenermusic.com تغییر دادیم به دوستاتم معرفی کن انشالله جبرا میکنم

ali barzegar دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 http://www.sevenermusic.com

سلام رضا جان خوبی خیلی کارت درسته علی موزیک رو
به www.sevenmusic.com تغییر دادم آدرسه که گذاشتی رو به این تغییر بده انشالله منم جبران میکنم
به دوستاتم معرفیش کن

سلام داداشم علی...
اون یکی انگار خراب بود باشه حله درستش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد