...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

صدای خسته ی بارون...


میشنوی صدای بارونو...

صداش مثل صدای مادر گرمو مهربونه
حتی عطرش هم مثل بوی چادرنماز مادر میمونه. انگار وقتی بارون میاد
خدا داره اونایی که صدای بارونو میشنون میبوسه ..
یه بوسه ی پراز عشق ،پراز وجود ،پراز احساس ،پراز معرفت...
خیس سرد ولی گرمو مهربون
انقدر مهربون که دلیل اشکهای من میشه...



ببار بارون همین امشب

                    که در اوج  تمنایم
                                      مثل تشنه لبی بی کس  
                                                               در این کویرسوزانم
ببار بارون همین امشب
                  ببارو بشور اشکامو
                                      ببارو بگو من هستم
                                                           که امشب پراحساسم صدا بزن منو امشب
                 که بی تو سخت بیتابم
                                       اگه اشکامو  میبینی
                                                             بگیر دستهای تنهایم
ببار بارون همین امشب
                ببارو خیس خیسم کن
                                       بگیر دستهای این تنها
                                                             که اشکامو به تودادم
منو ببر همین امشب
                 که یک کودک تنهایم
                                       اسیر این جلد خاکی
                                                            تواین دنیای تیره تارم
بدون تو چیزی ندارم
                حتی همین اشک شورو
                                       تو دریای سخاوتی
                                                            که من خیستراز بارانم
ببار بارون همین امشب
                       ببارومنو عاشق کن
                                            مثل حس یک ترانه
                                                                   منو ببر به رویایم
ببار بارون ببار امشب
                             خدا  میبینه تنهایم
                                                            منو میگیره دراغوش

                     

                         اونی که میگه رحمانم...

نظرات 8 + ارسال نظر
حس سبز جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 http://www.hesesabz.blogsky.com

سلام دوست من.مطلب "شکوه بهار..." تقدیم به تو.

هستی پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:31

چه جالب انگار داریم چت میکنیم این مدلیشو دیگه ندیده بودم

اره..
اتفاقی پیش اومد دیگه که همزمان اینجا باشیم

هستی پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:21

چرا زدی فردا که رفتم یه هفته دیگه اومدم قدر هستی و میدونی

نزدم دیگه در حد بیشگون بود

هستی پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 21:57

شرمنده شناسنامه هاشون و یادم رفت ببینم حالا چرا هستی و میزنی دلت اومد آخه

نزدم

هستی پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 21:06

حالا چرا سرخ شدی من که نمیبینم خدا میبینه من فقط درکت میکنم با تمام وجودم

اون عکسه یه اغوش مهربون و گرمو صمیمی بود
بعدشم اونا زنو شوهر بودن شما در جریان نیستی..
منم اوناحساسو تجربه نکردم.. ولی میشه درک کرد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:36

آسمان امشب به حالم مویه کن/ روح تب دار مرا پاشویه کن/آتش افکند عاشقی بر حاصلم/ گریه کن در مجلس ختم دلم/ گریه کن ای عشق روحم تیر خورد/ شانه احساس من شمشیر خورد/ ..... آره شک نکن که خدا تنهایی هات و میبینه حداقل من که این جوری فکر میکنم

اره میبینه...
مطمعنم
شعراتم مثل همیشه ناز بود مرسی ازحظور گرمت

فریناز چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:44

اصفهان

هست که تو پروفایلم!

اون از زاینده رودش که از پارسال زمستون تاحالا خشکه
اونم از این که اصن بارون نمیاد!
فقط ابره...پر از بغض!

شما فک کنم تهران باشی چون دوستای تهرونیم میگفتن بارون داره میاد از دیشب تا حالا

راستی
آهنگ خیلی به صدای بارون میخوره....

اصفهانو خیلی دوس دارم
وای ی ی ی ی دلم گز اردی میخواد
اشکال نداره من اینجا از بارون مینویسم شما بخون حال کن..
راستی ببخشید اگه دیر جواب میدم سیستم نفتیه بخواطر اونه

فریناز چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:38

خوش به حالتون...

منم بارون میخوام خو

قدرشو بدونی یا

زلال شو حساااابی زیرش

سلاااااااااااااااااام
فریناز خانم شما مگه کجایید که اینجوری میگید اونجا خشک سالیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد