...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم
...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

...ღღ بذار اشکاتو پاک کنم

کنارتم..

چهار شنبه سوری..

الان که دارم اینو مینویسم رفیقام دارن همدیگه رو میکشن..   همشم زنگ میزنن منم بهشون ملحق بشم

ولی میدونی..   حسش نی..

امشب مامانم بخاطر من سبزی پلو با ماهی سخاری درست کرده..  تا من بیرون نرم

قربونش برم..    میدونه اگه برم بیرون یا میکشم یا کشته میشم

گفتم اگه خدایی نکرده یکی ازون نارنجکا بخوره کنارم یچیز کوچیکم بشه عید ادم خراب میشه..

گفتم بیام یکم بنویسم..   

میدونی..    حس میکنم نیاز به ارامش دارم..     ارامشی از جنس بارون نم نم..

..



نظرات 3 + ارسال نظر
آرش... شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 23:57

سلام آق رضای گل هیچ ملومه کجایی دادا؟؟؟؟؟؟
دلمون پوسید خو یه ابرازه وجود بفرما
منتظرماااااااااااااااااااا زود تند سریععععععععععععع

هاله دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 21:33

سلام . خوبی سرباز وظیفه . سال نو مبارک مثل همیشه نوشته هات عالین

سلام..
ممنون

آرش... پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 22:03

سلام
سال نو مبارک.امیدوارم سال خوبی کنار خانواده ات داشته باشی آقا.ایشالله به همه ی آرزوهات برسی دادا.

سلام..
ممنون
ایشالاه تو هم سال خوبو پر از اتفاقای خوب داشته باشی
در پناه حق..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد